همنواز

صحبت های محمد شیری درباره کشور [+جزئیات]

در مصاحبه‌ای که اخیراً محمد شیری با یک روزنامه‌ی اینترنتی انجام داده است، صحبت های محمد شیری درباره کشور در آن منتشر شد که حواشی زیادی داشت.

در مصاحبه‌ای که از محمد شیری منتشر شده، حرف های محمد شیری برای ایران را به همراه داشت. صحبت جنجالی محمد شیری برای کشور توانست نظر جالب محمد شیری همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

مهسا امینی نون خ را تحت الشعاع قرار داد

صحبت های محمد شیری درباره کشور

محمد شیری، در مصاحبه‌ای که داشت، درباره وضعت الان ایران گفت:

وضعیت فرهنگی در کشور بهم ریخته است. وقتی مردم حال‌شان خوب نباشد و درگیر مشکلات اقصادی باشند طبیعتا نمی‌توان انتظار داشت به سمت سینما، تئاتر و کارهای فرهنگی بروند.

به‌طور کلی وقتی مردم حال‌شان خوب نباشد مثل این می‌ماند که طرف گرسنه باشد و غذا نداشته باشد که بخورد، بعد از او درباره وضعیت سینما، تئاتر و مبلمان آنچنانی سوال کنید، این برمی‌گردد به روحیه انسان وقتی انسان حالش خوب است به چیزهای دیگر دقت می‌کند و برایش قشنگ می‌شود.

او در ادامه گفت:

باور کنید من در کوچه و خیابان جرأت نمی‌کنم راه بروم. هر کسی من را می‌بیند تصور می‌کند که از دست من کاری برمی‌آید، حالا چه از طریق شبکه‌های مجازی و چه به صورت حضوری، جلوی من را می‌گیرند همه از مشکلات و تورم می‌گویند. مردم واقعا خسته شده‌اند.

در ادامه می‌توانید تصویری از محمد شیری را ببینید:

صحبت های محمد شیری درباره کشور
حرف های محمد شیری برای ایران

نظر جالب محمد شیری

محمد شیری متولد ۳۰ بهمن ۱۳۲۸ در مشهد بازیگر ایرانی است. در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را آغاز کرد و به بازی در تئاتر تل به کارگردانی هادی اسلامی پرداخت. پس از آن به تلویزیون و سینما راه یافت و به ایفای‌نقش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های تلویزیونی نیز پرداخت و با مجموعه تلویزیونی شب‌های برره به اوج شهرت خود دست یافت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *