مهسا امینی نون خ را تحت الشعاع قرار داد [+عکس]

مهسا امینی نون خ را تحت شعاع قرار داد. پای مهسا امینی و دختر یکی از کشته‌‌شدگان اتفاقات اخیر به نون.خ باز شد. در ادامه با مهسا امینی و سریال نون خ همراه ما بمانید.

عکس منتشر شده از برداشت برخی کاربران از باز شدن پای مهسا امینی به سریال نون خ ۴ بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مهسا امینی نون خ را تحت شعاع قرار داد

نون خ مهسا امینی
نون خ مهسا امینی

امسال مجموعه «نون خ ۴» تنها سریال کمدی بود که در تعطیلات نوروز روی آنتن رفت. و همه‌ی ما می‌دانیم که فصل چهارم سریال نون خ بسیار پر حاشیه شده است و برخی ها سعی می‌کنند هر سکانس آن را به مسائل سیاسی ارتباط دهند!

به عنوان مثال نام “روژان” دختر نورالدین را به مهسا امینی ارتباط می‌دهند! در حالی که نام‌گذاری این کاراکتر مربوط به 4 سال پیش است گویا برخی از رسانه‌ها به دنبال حاشیه کشاندن سعید آقاخانی هستند کارگردانی که در حال حاضر با صداوسیما همکاری دارد.

در حالی که نوروز 1401 دو سریال «زیرخاکی 3» و «خداداد»، مجموعه‌های «راز بقا» و «ساخت ایران 3» در تلویزیون و نمایش خانگی پخش شدند و شاهد پخش 4 سریال کمدی بودیم، اما امسال همانطور که گفته شد مجموعه «نون خ 4» تنها سریال کمدی بود که در تعطیلات نوروز روی آنتن رفت.

مهسا امینی در سریال نون خ

نون خ مهسا امینی
نون خ مهسا امینی

در تصویری که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، مخاطبی در یک برداشت سیاسی عجیب از سکانس نقاشی سریال نون خ نوشت:

هرکسی شباهت این سه تصویر رو بگه جایزه داره. اون نقاشی مال یه سکانس از نون خ هستش

نون خ امسال حواشی فرامتنی زیادی داشت به خاطر برداشت‌های متعدد سیاسی که مخاطبان از سکانس‌های مختلف سریال داشتند. البته رفتار آقاخانی در اتفاقات اخیر هم شاید به نوعی به این حواشی سیاسی دامن زده چرا که او در اعتراضات سعی کرد مواضع خودش را حفظ کند و البته سریال را هم از گزند تصمیمات سخت اجتماعی دور کند.

سریال نون خ این روزها مورد توجه علاقمندان به تلویزیون قرار گرفته است و مخاطبان این سریال معتقد هستند داستان این فصل اشاراتی به حوادث سال گذشته کشورمان دارد.

مهسا امینی نون خ را تحت شعاع قرار داد
مهسا امینی نون خ را تحت شعاع قرار داد

محمدحسین درباره آن نوشت:

با تشکر از آقا سعید آقاخانی که یاد آوری کرد همه چیز از چه تاریخی شروع شد

در کل می‌شود گفت که آقای آقا خانی زبان وتاریخچه کرد که یکی از قدیمیترین فرهنگ‌ها در میان اقوام ایرانی است را زیر سوال برده و این را باید بداند که کردها در بین ایرانی‌ها و جهان شناخته شده هستن.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *