ببینید: تصویر جدید از تیپ جنجالی سحر قریشی

به تازگی، تصویر جدید از تیپ جنجالی سحر قریشی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام منتشر شده که حواشی و بازخوردهای زیادی را به همراه داشته است.

در تصویر استایل جالب سحر قریشی که به تازگی تحت عنوان عکس جدید سحر قریشی با استایل جالب در فضای اینستاگرام منتشر شده که بازخوردهای متنوعی را با استایل خاص سحر قریشی داشته است.

بیشتر بخوانید:

عشوه گری سحر قریشی در باشگاه بدنسازی

شایعه ازدواج سحر قریشی حقیقت دارد ؟

تصویر جدید از تیپ جنجالی سحر قریشی

سحر قریشی، بازیگر سابق سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از ظاهر عجیب و با دستی که چاقو در دستانش دارد، در اینستاگرام حاشیه‌ساز شد. این تصویر از سحر قریشی که در صفحه‌ی شخصی او در اینستاگرام منتشر شده، بازخوردهای خوبی را کسب کرده که او در این عکس استایلی خاص دارد.

در ادامه می‌توانید تصویر استایل جالب سحر قریشی را ببینید:

تیپ جنجالی سحر قریشی
استایل خاص سحر قریشی

عکس جدید سحر قریشی با استایل جالب

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ بازیگر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

مرداد ماه سال گذشته بود که سحر قریشی استانبول را به مقصد دبی ترک کرد و حالا پس از گذشت 8 ماه از این ماجرا هنوز در امارات ساکن است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *