سوپرایز الناز حبیبی برای تولد ژاله صامتی [+عکس]

به تازگی، تصویری جنجالی از سوپرایز الناز حبیبی برای تولد ژاله صامتی منتشر شده که بازخوردهای تقریباً متنوعی را به خودش ثبت کرد.

در عکس تولد ژاله صامتی که به تازگی تحت عنوان سوپرایز کردن الناز حبیبی برای او منتشر شده است، تصویری از سوپرایز شدن ژاله صامتی توسط الناز حبیبی را می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

ژاله صامتی و امین حیایی صیغه کردند؟

پشت پرده شایعه ازدواج الناز حبیبی و ارسلان قاسمی

سوپرایز الناز حبیبی برای تولد ژاله صامتی

الناز حبیبی، با انتشار یک عکس در کنار ژاله صامتی، به مناسبت تولدش اینستاگرامش را بروز کردو و این تصویر را به اشتراک گذاشت. الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و دانش آموخته رشته تدوین است.

در ادامه می‌توانید عکس تولد ژاله صامتی را ببینید:

سوپرایز الناز حبیبی برای تولد ژاله صامتی
سوپرایز کردن الناز حبیبی

سوپرایز شدن ژاله صامتی توسط الناز حبیبی

الناز حبیبی در کودکی کار تئاتر انجام می‌داده است. الناز حبیبی در یک خانواده سنتی بزرگ شده است و همیشه می گوید با اینکه خانواده ام در خارج از ایران زندگی می کنند ولی پایبند آداب و رسوم هستند.

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ بازیگر ایرانی است. او در رشتهٔ تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در دت یعنی دختر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *