ببینید: عکس‌های جنجالی از ملیسا دونگل زیباترین بازیگر ترکیه ای با آرایش غلیظ

به تازگی تصاویر جدید از ملیسا دونگل بازیگر ترکیه‌ای با آرایش خاص جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس ملیسا دونگل با آرایش خاص را ببینید.

عکس جدید از بازیگر معروف ترکیه با یک آرایش خاص این روزها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. ملیسا دونگل، بازیگر ترکیه‌ای، عکس‌هایی از آرایش جذابش را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و بیش از پیش زیبایی‌اش را به رخ مخاطبان کشید.

حالا بسیاری از طرفداران این بازیگر ترک با تیترهای چون ملیسا دونگل بازیگر ترکیه ای عکس‌های جدیدی را از خود منتشر کرد، عکس‌های او را خودشان منتشر می‌کنند. در ادامه مطلب می‌توانید تصویر ملیسا دونگل بازیگر ترکیه ای با را آرایش خاص مشاهده کنید.

تصاویر جدید از ملیسا دونگل بازیگر ترکیه‌ای با آرایش خاص

ملیسا دونگل آرایش غلیظ

ملیسا دونگل، بازیگر ترکیه‌ای، عکس‌هایی از آرایش جذابش را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و بیش از پیش زیبایی‌اش را به رخ مخاطبان کشید.

در ادامه می‌توانید عکس ملیسا دونگل با آرایش خاص را ببینید:

تصاویر جدید از ملیسا دونگل بازیگر ترکیه ای با آرایش خاص
ملیسا دونگل
تصاویر جدید از ملیسا دونگل بازیگر ترکیه ای با آرایش خاص
آرایش غلیظ ملیسا دونگل با ادای خاص

آرایش متفاوت ملیسا دونگل

این بازیگر که چندی پیش رابطه‌اش با سفو، خواننده ترک، بر ملا شده و حواشی متعددی پیرو این رابطه ایجاد شده بود، عکس‌هایی از آرایش زیبایش را در پست اینستاگرام منتشر کرد. ملیسا موهایش را با تلی صورتی و نارنجی تزئین کرده بود.

عکسی خاص از ملیسا دونگل در حال بوسیدن اسبی سفید را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *