تاریخ انتشار بازی موبایل ارباب حلقه ها مشخص شد !

پس از اینکه اخبار زیادی از ساخت بازی موبایل ارباب حلقه‌ها منتشر شد، صبح امروز، تاریخ انتشار بازی موبایل ارباب حلقه ها به انتشار رسید.

پس از اینکه اخبار زیادی از شایعات تاریخ ریلیز بازی ارباب حلقه ها تحت عنوان تاریخ منتشر شدن بازی گوشی ارباب حلقه ها منتشر شد که تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه ها را مشخص می‌کند.

تاریخ انتشار بازی موبایل ارباب حلقه ها

بازی موبایل The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth، در تاریخ ۱۰ می ۲۰۲۳، ۲۰ اردیبهشت به‌طور رسمی در اپ استور و گوگل پلی منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد داستان حول محور یافتن یکی از افسانه‌های حلقه‌های قدرت و گرفتن چشم‌انداز از ماجراهای معروف گذشته است.

این بازی، بازیکنان را آماده می‌کند تا برخی از نکات داستانی کتاب‌ها و فیلم‌ها را با جوخه‌هایی از شخصیت‌های معروف و سربازان از هر دو طرف مبارزه دنبال کنند. همچنین PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) و سایر حالت های گیم پلی وجود دارد.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی ارباب حلقه ها را ببینید:

عکس یا ویدیو

تاریخ منتشر شدن بازی گوشی ارباب حلقه ها

مبارزات این بازی، نوبتی است و دارای مهمانی‌های پنج شخصیتی است و بازیکنان می‌توانند با ارتقاء سطح، فهرست قهرمانان خود را با مهارت‌ها و ارتقاء ترکیب کنند. این به طور طبیعی منجر به کسب درآمد می‌شود، که به نظر می‌رسد موارد تصادفی را برای هزینه‌های درون برنامه حذف می‌کند.

Heroes of Middle-earth یک نسخه کارتونی و سبک‌تر از قهرمانان و دنیای جی‌آر‌آی تالکین دارد که طرفداران سه‌گانه LOTR پیتر جکسون یا سری Shadow of War به آن عادت دارند. اما این بازی با آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی موبایل EA یعنی بازی محبوب Star Wars: Galaxy of Heroes مطابقت دارد. این سبک هنری کمی سبک‌تر است و بازی Vivendi و Sierra در سال 2003 بر اساس هابیت را به یاد می‌آورد، که با دقت از اتخاذ ظاهر واقعی‌تر فیلم‌ها اجتناب می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *