عکس : کاخ با شکوه شکیرا در میامی به ارزش 12 میلیون پوند

اخیرا خبری درباره کاخ با شکوه شکیرا در میامی به ارزش 12 میلیون پوند در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این خواننده معروف داشته است.

به تازگی عکس خانه فوق لاکچری شکیرا در میامی در رسانه ها پخش شده که جزء پر بازدید ترین ها قرار گرفته است. گویا خانه لاکچری شکیرا با ارزش 12 پوند بسیاری از کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است. در ادامه تصویری از ویلاس با شکوه شکیرا در میامی خواهید دید.

کاخ با شکوه شکیرا در میامی

شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی پس از جدایی از جرارد پیکه تصمیم گرفته همراه با دو فرزندش میلان و ساشا به آمریکا مهاجرت کند و زندگی‌اش را در میامی ادامه دهد. او قرار است در عمارتی به ارزش 12 میلیون پوند و در همسایگی سوپراستارهای مشهوری چون جنیفر لوپز، ریکی مارتین و مت دیمون زندگی کند.

خواننده کلمبیایی این ملک را در سال 2001 به قیمت 2.5 میلیون یورو خرید و در سال 2018 به قیمت 9.4 میلیون یورو آن را برای فروش گذاشت. با این حال او تصمیم گرفت در سال 2021 از فروش عمارتش صرف نظر کند.

این عمارت داری امکاناتی چون یک استخر آب گرم خیره‌کننده و آشپزخانه در فضای باز است که توسط درختان نخل با چشم‌اندازهای دیدنی از خلیج احاطه شده است. ملکی که شکیرا قبلاً با پیکه در آن حضور داشت، حتی یک اسکله خصوصی برای یک قایق دارد.

در ادامه می‌توانید تصویری از ویلاس با شکوه شکیرا در میایمی را ببینید:

کاخ با شکوه شکیرا در میامی
عکس خانه فوق لاکچری شکیرا در میامی
کاخ با شکوه شکیرا در میامی
خانه لاکچری شکیرا با ارزش 12 پوند

عکس خانه فوق لاکچری شکیرا در میامی

شکیرا خواننده سرشناس و معروف جهان، شکیرا با نام اصلی شکیرا ایزابل مبارک ریپل (Shakira Isabel Mebarak Ripoll) از سال 1990 کار خود را در زمینه موسیقی آغاز کرده است. او خواننده ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است که در کلمبیا و آمریکای لاتین در اوایل دهه 1990 ظهور کرد.

او در شهر بارانکیا در کلمبیا به دنیا آمد و بزرگ شد. او اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی های خود را در سبک های راک اند رول، لاتین و عربی همراه با رقص عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری او اسپانیایی است و همچنین او مسلط به زبان‌های انگلیسی، پرتغالی، ایتالیایی،فرانسه و کانالانی است. خانواده شکیرا نقش پررنگی در پرورش استعداد او داشتند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *