فوری: سپند امیر سلیمانی بستری شد! +[قیافه سپند امیر سلیمانی قبل از عمل]

فیلمی از بستری شدن سپند امیر سلیمانی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی فیلمی از سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلوزیون ایرانی منتشر شده است که وضعیت او را نگران کننده نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با خبر سپند امیر سلیمانی در بیمارستان همراه ما بمانید.

بستری شدن سپند امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی در اتاق عمل

سپند امیر سلیمانی بازیگر خوب ایرانی یک ویدیو ای از خودش در بیمارستان منتشر کرد و از مردم خواست که براش دعا کنند. در ادامه می‌توانید فیلم سپند امیر سلیمان در بیمارستان را مشاهده کنید:

اولین عکس از همسر سپند امیر سلیمانی

  • نخستین عکس از همسر سپند امیر سلیمانی

به گزارش منابع خبری:

عکسی دیده نشده و جنجالی از همسر قدیمی و سابق سپند امیر سلیمانی در فضای مجازی و اینستاگرام انتشار یافته است که ازدواج آنها قبل از 8 سال به اتمام رسید. در ادامه می‌توانید این عکس را مشاهده کنید:

اولین عکس از همسر سپند امیر سلیمانی
اولین عکس از همسر سپند امیر سلیمانی

قیافه سپند امیر سلیمانی قبل از عمل

سمی ترین قیافه سپند امیر سلیمانی 

قیافه جنجالی سپند امیر سلیمانی پیش از عمل تعجب خیلی از کاربران را برانیگیخت. تصاویر جدیدی از چهره سپند امیر سلمیانی در فضای مجازی وایرال شده که چهره او را قبل از جراحی بینی نشان می‌دهد. قیافه شوکه کننده سپند امیر سلیمانی را در ادامه مشاهده می‌کنید. سپند امیر سلیمانی برادر کمند امیر سلیمانی است که هر دو در حیطه بازیگری مشغول هستند. این بازیگر، حرفه بازیگری را از سنین پایین در آقار پدرش شروع کرده است. سپند امیر سلیمانی یک جراحی زیبایی داشته است.

به تازگی تصویری از وی منتشر شده که بینی او را قبل از جراحی نشان می‌دهد. این تصویر بیانگر این است که او نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده. سپند امیر سلیمانی به تازگی بسیار کم کار شده.

سپند امیر سلیمانی در سال 1370 در سن 14 سالکی نقش کوتاهی با پدرش در سریال دندان طلا ایفا کرده است. در سال 80 ابوالحسن داوودی بازی او را روی سحنه تئاتر دید و او را برای بازی در فیلم نان، عشق و موتور هزار انتخاب کرد.

سپند امیر سلیمانی در سال 1385 در یک جمع دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌اش مارال آراسته ازدواج کرد. سپند امیر سلیمانی درباره ازدواج و رابطه‌اش با همسرش گفته:

روحیات ما خیلی شبیه به هم است و خیلی کم پیش می‌آید که حوصله‌مان سر برود. همیه از با هم بودن لذت می‌بریم و با شوخی و بگو بخند بهترین لحظه را برای هم می‌سازیم. به تازگی تصویر چهره قبل عمل سپند امیر سلیمانی وایرال شده است که مردم درباره آن صحبت می‌کنند.

به تصویر وایرال شده سپند امیر سلیمانی توجه کنید:

قیافه سپند امیر سلیمانی قبل از عمل

چهره عجیب سپند امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی در روز 28 آدرماه سال 1365 در تهران متولد شد. سپند امیر سلیمانی در کنار بازیگری کار اجرا و نوازندگی انجام می‌دهد. این بازیگر فارغ‌التحصیل رشته بیازیگری است که از سن 4 سالگی کارش را شروع کرده و سپس کار اجرا و نوازندگی هم در سابقه خود قرار داده.

او در برنامه خندوانه مجری گری کرده است. سپند امیر سلیمیانی فرزند دوم خانواده است. فرزند اول خواهر او یعنی کمند است. پدر آنها سعید امیر سلیمانی بازیگر و مادرشان خانه دار است. سپند مدتی گیتار زده و موسیقی تدریس کرده است.

بستری شدن سپند امیر سلیمانی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بستری شدن سپند امیر سلیمانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *