ببینید: تصویری دیده نشده از لباس عروس نیلوفر پارسا

به تازگی تصویری دیده نشده از لباس عروس نیلوفر پارسا منتشر شد. در ادامه می‌توانید عکس لباس عروس نیلوفر پارسا را مشاهده کنید.

لباس جذاب عروسی نیلوفر پارسا در فضای مجازی بسیار جنجالی شده است. در ادامه می‌توانید تصویر لباس عروس نیلوفر پارسا را مشاهده کنید.

تصویری دیده نشده از لباس عروس نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا بازیگر سریال بی‌نشان، تصویری از خودش با لباس عروسی زیبا را به همراه همسرش در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد. این تصاویر در فضای مجازی بسیار پر بازدید شد.

پیراهن عروسی این بازیگر که در قسمت بالاتنه بسیار کارشده بود و دنباله‌ای توری نیز داشت، بسیار به چشم آمد و مخاطبان بسیاری در مورد آن نظر دادند.

در ادامه می‌توانید عکس لباس عروس نیلوفر پارسا را مشاهده کنید:

تصویری دیده نشده از لباس عروس نیلوفر پارسا
لباس عروس نیلوفر پارسا

تصویر لباس عروس نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا متولد 27 فروردین 1370 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانسی رشته مهندسی IT (فناوری اطلاعات) است که از تئاتر شروع و با سریال «آوای باران» در نقش بیتا مشهور شد و حالا کار موسیقی هم می‌کند.

او در مصاحبه‌ای گفت:

من از دوران کودکی شیفته بازیگری بودم که شاید بخشی از این موضوع بخاطر یکی از دوستان پدرم بود که بازیگر توانا و از لحاظ اخلاقی هم فرد وارسته ای بود.

هیچ وقت یادم نمی‌رود وقتی 7 ساله بودم اولین بار به خانواده گفتم می‌خواهم بازیگر شوم، انگار از همان ابتدا تصمیمم را برای ورود به این رشته گرفته بودم.

در زمان دبیرستان گفتم که می‌خواهم بازیگر بخوانم اما پدرم می گفت که مهندسی بخوان تا ساپورتت کنم. من IT قبول شدم و با رضایت پدرم در کلاس‌های بازیگری آقای امین تارخ ثبت نام کردم، از آن زمان پدر و مادر نه تنها مانع نشدند بلکه تشویق هم کردند.

خانم نیلوفر پارسا در سال 1394 با فیلم «من و شارمین» در کنار ویشکا آسایش، سحر قریشی و پژمان بازغی اولین تجربه سینمایی اش را بدست آورد. این خانم بازیگر کار موسیقی انجام می‌دهد و از کودکی ژیمناتسیک کار بوده اما حالا فقط یوگا انجام می‌دهد و زمان آزادش را با نمایشنامه خوانی می‌گذراند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *