افشاگری: خیانت دوست دختر پیکه با مربی فوتبالش

روز خود را با خبر خیانت دوست دختر پیکه آغاز کنید 😂 . عاقبت خیانت به شکیرای عزیز ما هم چیزی فراتر از این نخواهد بود. اما آیا این خبر صحت دارد؟

خیانت دوست دختر پیکه با مربی فوتبالش

خیانت کردن دوست دختر پیکه به او موضوعی است که بسیار وایرال شده. پس از خیانت پیکه به شکیرا، کلارا به پیکه خیانت کرد. اما سوالی که مطرح است؟ دوست دختر پیکه با کی به پیکه خیانت کرد؟

رجز خوانی شکیرا برای دوست دختر پیکه : “من برا مردا رقابت نمیکنم”

دوست دختر پیکه خیانت کرد

دوست پیکه خائن از آب دراومد

پس از این که شکیرا خواننده و بازیگر معروف و محبوب به دلیل خیانت پیکه از او جدا شد و بچه‌هایش را همراه خودش به آمریکا برد، جرارد پیکه از فوتبال خداحافظی کرد و هر چقدر تلاش کرد شکیرا را برگرداند، نتوانست.

موضوعی که امروز در موردش بحث می‌شود این است که شریک جدید زندگی پکه یعنی کلارا با پب گواردیولا به پیکه خیانت کرده و حاضر نیست از ارتباطش بگذرد. گفته می‌شود که پب انتقام شکیرا را از پیکه گرفته است.

چند صفحه توییتری و سایت اسپانیایی مدعی هستند که به طور قطع لارا با سرمربی منچستر سیتی روی هم ریخته اند البته کلارا و چیکه در صفحات مجازی خود به این خبر هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

مارتین یکی از منتقدان جنجالی پیکه است و به همین پست قانع نشد و صحبت‌های تندی را علیه همسر سابق شکیرا گفته است. به گفته مارتین:

« بسیاری از مردم از جرارد پیکه حمایت می کنند اما من هنوز به چیزی فکر می کنم که 12 سال پیش پیش بینی کرده بودم. اینکه رابطه با شکیرا برای تو خیلی بزرگ است و با او احساس حقارت داشتی. تو در کنار او احساس کوچک بودن می‌کردی. به یک دختر 23 ساله نیاز داشتی که به تو بخندد. تو بی‌حوصله‌ای؛ تو متوسط بوده، هستی و خواهی بود.» شایعات درباره خیانت کلارا به پیکه ادامه دارد.

خیانت شرم آور دوست دختر جدید پیکه
خیانت شرم آور دوست دختر جدید پیکه

خیانت شرم آور دوست دختر جدید پیکه

به گفته جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی که از زندگی شکیرا و پیکه را در طول 12 سال زندگی آن‌ها خبر داشت و بعد از جدایی آنها چندین خبر جذابی در این باره داده بود، پستی در صفحه اینستاگرام انتشار داد که وفاداری جرارد پیکه به کلارا را به چالش می‌کشد.

اگر خبر خیانت دوست دختر پیکه صحت داشته باشد، به معنی این است که پیکه تاوان کار خود را پس داده است. از پیکه به دنبال اخبار فوتبالی نباشید چون در حال سقوط است.

جرارد پیکه مدافع میانی با تجربه بارسلونا و شکیرا خواننده محبوب دو رگه اخیرا و بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند.

یک خبرنگار نوشته زنی که پیکه با او شکیرا شریک زندگی‌اش خیانت کرده، یک دختر دانشجوی بلوند ۲۰ ساله به نام کلارا است که به عنوان مجری مراسم ورزشی فعالیت می‌کند. البته کارما کار شرم آور پیکه را به او نشان داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *