تصویر شخصی پردیس احمدیه بازیگر پوست شیر در حمام

به تازگی عکس لو رفته از پردیس احمدیه و خواهرش در حمام در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. در ادامه می‌توانید عکس +18 پردیس احمدیه در حال حمام کردن را ببینید.

عکس لو رفته از پردیس احمدیه و خواهرش در حمام

عکس لو رفته از بازیگر ساحل پردیس احمدیه در حمام جنجال‌های زیادی را به پا کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا تصویر پردیس احمدیه در حمام را که با سرتیتر عکس لختی پردیس احمدیه ساحل بازیگر پوست شیر باعث جنجال شده است را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

استوری جالب پردیس احمدیه درباره شب های قدر

ساحل پوست شیر بازیگر مشهور سریال معمایی کیست؟

تصویری از پردیس احمدیه که در صفحه شخصی اینستاگرام خود با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

در ادامه می‌توانید عکس پردیس احمدیه در حال حمام کردن را ببینید:

عکس لو رفته از پردیس احمدیه و خواهرش در حمام
تصویر پردیس احمدیه در حمام

پردیس احمدیه بعد از منتشر کردن این عکس نوشته است:

اگه یه جایی یه روزی بهم بگن تو مجبوری فقط یک نفرو انتخاب کنی تو این دنیا که بمونه اون یک نفر تویی/ نیازی به توضیح بیشتر نیست که احساسمو توصیف کنه/ تو قلب منی/ از وقتی چشم باز کردم با تو بودم/ باهات میمونم تا اخرین نفس/ دوست دارم❤️/ تولدت مبارک اول واسه من بعد واسه بقیه😊/ جفت ۳ بیاری امسال☹️😄

عکس لو رفته از بازیگر ساحل پردیس احمدیه در حمام
عکس لو رفته از بازیگر ساحل پردیس احمدیه در حمام

پردیس احمدیه متولد 8 تیر 1371 در مراغه، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سراسری گیلان می‌باشد که اتفاقی وارد بازیگری شد و دوست دارد نقش‌های متفاوت و غیر کلیشه‌ای را بازی کند.

پردیس احمدیه (Pardis Ahmadieh) در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد و بلافاصله با خانواده به تهران مهاجرت کردند و شناسنامه‌اش صادره از تهران است. مادرش تورک زبان و پدر مرحومش اصالت مشهدی دارد. او فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام پارمیس و یک خواهر کوچکتر با 18 – 19 سال اختلاف سن دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *