ببینید: عکس دیده نشده از دوران بارداری بازیگر سوسانو

هان های جین بازیگر کره‌ای‌است که بیشتر به خاطر بازی در نقش سوسانو در سریال محبوب جومونگ به شهرت رسیده و به تازگی تصاویر بارداری بازیگر سوسانو منتشر شد.

تصاویر جدید هان های جین با عنوان تصاویر حاملگی هان های جین که به تازگی به انتشار رسیده از دوران حاملگی سوسانو است. این عکس دیده نشده مربوط به زمانی است که هان های جین دخنر خود را حامله بود.

بارداری بازیگر سوسانو

هان های جین یا Han Hye Jin متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱، بازیگر اهل کره جنوبی است. از جمله نقش‌های برجسته او می‌توان به ایفای نقش بانو سوسانو در افسانه جومونگ اشاره کرد. در تصویر منتشر شده، او را مشاهده می‌کنیم که در دوران بارداری خود به سر می‌برد.

در ادامه می‌توانید تصاویر حاملگی هان های جین را ببینید:

بارداری بازیگر سوسانو
تصاویر حاملگی هان های جین

تصاویر حاملگی هان های جین

هان های جین از دوران کودکی به رقص و بازیگری علاقه زیادی داشت و خانواده‌اش مشوق او برای ورود به عرصه ی بازیگری بوده‌اند. او در 5 آبان 1360 در شهر دامیانگ کره جنوبی بزرگ شد و یک برادر و دو خواهر داشت که برادرش در سال 2010 وقتی 31 ساله بود درگذشت. هان های جین فارغ التحصیل دبیرستان Eunkwang Girls و موسسه هنر سئول در رشته فیلم است. دین هان، مسیحی پروتستان بوده و شایعاتی که در چند سال اخیر مبنی بر مسلمان شدن او به وجود آمده است، صحیح نیست. اولین بار سال 2001 وقتی 20 ساله بود با فیلم کوتاه Magic Thumping از کلاس های هنری برای بازیگری در جلوی دوربین دعوت شد. او سال 2002 با سریال 4 قسمتی دوستان که اولین محصول مشترک کشور کره جنوبی و ژاپن بود ایفای نقش کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. هان های جین سال 2006 در 25 سالگی بازی درخشانی در سریال تاریخی جومونگ ایفا کرد که شهرت زیادی برایش در کره و همچنین در ایران به ارمغان آورد. هان های جین حالا در بازیگری بسیار کم کار شده و مشغول نگهداری از فرزند خردسال خود است و در کنار آن هر یکی دو سال یکبار بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *