گریه طناز طباطبایی بر سر مزار کیومرث پوراحمد [+عکس]

روز گذشته، در طی مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد ، گریه طناز طباطبایی بر سر مزار کیومرث پوراحمد رخ داد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

در طی مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد که روز گذشته برگزار شد، تصویری از گریه عجیب طناز طباطبایی سر خاک کیومرث پوراحمد تحت عنوان گریه طناز طباطبایی کیومرث پوراحمد منتشر شد که با عکس گریه طناز طباطبایی مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد همراه بود.

گریه طناز طباطبایی بر سر مزار کیومرث پوراحمد

تصویری غم‌انگیز از گریه‌های بی‌امان طناز طباطبایی در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد پربازدید شد. طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ بازیگر ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم شنای پروانه ۱۳۹۸ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.

همچنین برای فیلم بی‌رؤیا ۱۴۰۰ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم‌های صدا‌ها ۱۳۸۷، رخ دیوانه ۱۳۹۳ و خشم و هیاهو ۱۳۹۴ هم نامزد دریافت این جایزه شده بود.

در ادامه می‌توانید عکس گریه عجیب طناز طباطبایی سر خاک کیومرث پوراحمد را ببینید:

گریه طناز طباطبایی بر سر مزار کیومرث پوراحمد
گریه طناز طباطبایی مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد

گریه طناز طباطبایی کیومرث پوراحمد

طناز طباطبایی، فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند.

پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ ذبیح انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی بود که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم‌های سینمایی رقم زد. او به جز بازیگری در عرصه‌های دیگری از جمله موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته است.

کیومرث پوراحمد در روز 16 فروردین در یکی از شهرک های ساحلی انزلی با مرگی خودخواسته در سن 73 سالگی درگذشت. روز گذشته نیز در حضور خانواده و دوست داران ایشان مراسم تشییع جنازه کیومرث پوراحمد انجام شد.

کیومرث پوراحمد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ در نجف آباد اصفهان زاده شد. پروین دخت یزدانیان، بی‌بی سریال قصه‌های مجید، مادرش بود. دخترش، مریم پوراحمد، هم در فیلم شب یلدا به ایفای نقش پرداخته است. پوراحمد زندگی‌نامه‌ی خود را در کتابی تحت عنوان کودکی نیمه‌تمام منتشر کرده است. فیلم مستندی دربارهٔ زندگی پوراحمد به نام «به خاطر کیومرث» به کارگردانی مازیار هاشمی در سال ۹۴ ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *