عکس : تغییر جنسیت رامسین کبریتی با آرایش زنانه

به تازگی اخباری در مورد تغییر جنسیت رامسین کبریتی با آرایش زنانه در رسانه های مجازی در حال دست به دست شدن می باشد که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا حواشی در مورد آرایش زنانه رامسین کبریتی در رسانه‌های مجازی همچون اینستاگرام منتشر شده که بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. رامسین کبری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد که در سال 91 – 92 در جریان پخش سریال ستایش دو خبر ازدواج او با فریبا نادری پخش شده که طولی نکشید تکذیب شد.

گویا تصاویری از یک دور همی بازیگر در رسانه‌ها منتشر شده که در این عکس تغییر جنسیت و میکاپ کردن رامسین کبریتی توجه کاربران اینستاگرامی را به خود جلب کرد. در ادامه تصویری از آرایش عجیب رامسین کبریتی را خواهید دید.

تغییر جنسیت رامسین کبریتی با آرایش زنانه

عکس منتشر شده از دورهمی تعدادی از بازیگران سابق سینمای ایران در کانادا که در این تصویر، آرایش زنانه رامسین کبریتی موجب داغ شدن بحث تغییر جنسیت این بازیگر ایرانی شد. در این تصویر دسته جمعی از بازیگران که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، رامسین کبریتی با تیپ و آرایش زنانه دیده می شود.

چهره زنانه رامسین کبریتی ماجرای تغییر جنسیت این بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران را به یکی از پربحث ترین موضوعات در فضای مجازی تبدیل کرد.

تغییر جنسیت و میکاپ کردن رامسین کبریتی

در ادامه می‌توانید آرایش عجیب رامسین کبریتی را ببینید:

تغییر جنسیت رامسین کبریتی با آرایش زنانه
آرایش عجیب رامسین کبریتی

مهاجرت رامسین کبریتی مدتی‌ می‌باشد خبر ساز شده است قضیه از آن جا آب می‌خورد که رامسین کبریتی مدتی قبل با قرار دادن یک عکس از خودش در شبکه اجتماعی به اولین روز آرامش زندگی خودش اشاره کرد. مدتی نگذشت که تازه‌ها نوشته ای پخش شد که حاکی از پیوستنش به شبکه جم بود.

رامسین کبریتی در پاسخ به این سوال که چرا از «جم» جدا شد گفت:

“بیکاری آن قدر بهم فشار آورد که ناچار شدم به ترک ایران و همکاری با «جم»، ولی بعد از ترور سعید کریمیان مدیر این شبکه ماهواره‌ای، شرایط عوض شد و دیگر اصلا تولید چندانی در این شبکه صورت نمیگرفت؟! انگاری من هر جا می‌روم آنجا می‌خشکد؟! چون مدتی کوتاه بعد از حضور در «جم»، کریمیان به قتل رسید و تقریبا اغلب کارمندان “جم” اخراج شدند و دربدر غربت! برخی از همکاران به ایران برگشتند و برخی نیز در غربت ماندگار شدند.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *