عکس: همسر بهرام رادان در فضای لاکچری

بهرام رادان یکی از بازیگران معروف سینمای ایران است که طرفداران زیادی دارد و اخیراً عکسی از همسر بهرام رادان در فضای لاکچری منتشر شد.

اخیراً عکسی از زن بهرام رادان در اتاق لاکچری منتشر شده است که توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد. پز دادن همسر بهرام رادان در فضای مجازی همچنان ادامه دارد و عکس‌های با تم لاکچری از خود منتشر می‌کند.

در این عکس خانه لاکچری همسر بهرام رادان را مشاهده خواهید کرد که تابلوهای بزرگ و به نظر گران قیمتی را روی دیوار نصب کرده‌اند. در ادامه می‌توانید عکس مربوطه را مشاهده نمایید.

همسر بهرام رادان در فضای لاکچری

مینا مختاری همسر، بهرام رادان بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که در عرصه مدلینگ و فشن فعالیت داشته و از بزرگترین مزون داران و طراحان لباس در تهران است.

خانه لاکچری همسر بهرام رادان

در ادامه می‌توانید زن بهرام رادان در اتاق لاکچری را ببینید:

همسر بهرام رادان در فضای لاکچری
پز دادن همسر بهرام رادان

این روزها شاهد عاشقانه بهرام رادان در سریال جیران هستید، شاه عاشقی که برای معشوق می‌سراید و می‌نوازد. گرچه این عاشقانه در دل تاریخ اتفاق افتاده اما بازیگر نقش ناصرالدین شاه عاشقانه‌ای را در واقعیت نیز رقم زده و خبر ازدواجش را منتشر ساخته است. ماجرای ارتباط بهرام رادان و مینا مختاری اولین بار در سال ۹۸ به دلیل اینکه این دو نفر در مسافرت‌های زیادی در کنار هم دیده شده‌اند در فضای مجازی پیچید.

سابقا هم بسیاری از عکس‌های منتشر شده از این دو چهره در اینستاگرام در محیط و لوکیشن یکسان اما در زاویه‌های متفاوت خبر رابطه آن‌ها را و در نهایت در سیزده بدر سال ۱۴۰۱ بهرام رادان و خانم مینا مختاری با انتشار ویدئویی مشترک در صفحات شخصی خود این خبر را تایید کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *