همنواز

ببینید: توئیت غمگین شروین حاجی پور [+عکس]

به تازگی، تصویر و متنی در توئیت غمگین شروین حاجی پور به انتشار رسیده که حواشی و بازخوردهای زیادی را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، عکس احساسی شروین حاجی پور در پلتفرم توئیتر، به همراه متنی به انتشار رسیده که اخباری را تحت عنوان توئیت و متن شروین حاجی پور را به همراه داشته است.

پس از انتشار متن شروین حاجی پور در توئیتر ، بسیاری از رسانه‌ها، دست به اخبار و حواشی زیادی برای این خواننده‌ برنده‌ی جایزه گرمی، زدند.

توئیت غمگین شروین حاجی پور

شروین حاجی‌پور، خواننده جوان که برای خواندن ترانه‌ برای، که با سروصدای فراوان، برنده جایزه بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی نیز شد، تصویر جدیدی از خود به همراه متنی احساسی را منتشر کرده که فراگیر شده است.

متن شروین حاجی پور در توئیتر به شرح زیر است:

آرام بخواب شعرت، آرام نمی‌گیرد.

عکس احساسی شروین حاجی پور

در ادامه می‌توانید توئیت و متن شروین حاجی پور را ببینید:

توئیت غمگین شروین حاجی پور
متن شروین حاجی پور در توئیتر

شروین حاجی‌آقاپور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در بابلسر، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران است. او در فاصله چند روز بعد از خواندن ترانه اعتراضی «برای…» به یکی از مشهورترین چهره‌های ایران تبدیل شد.

شروین حاجی‌پور با آهنگ «برای…» برنده جایزه گرمی بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی سال ۲۰۲۳ شد. جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده، در این مراسم با تقدیر از این ترانه شروین حاجی‌پور را برنده این جایزه اعلام کرد. حاجی‌پور در واکنش به بردن این جایزه، با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش، نوشت:

ما بردیم.

حاجی‌پور، از ۸ سالگی در کلاس‌های موسیقی مختلفی آموزش دید. او با شرکت در فصل اول برنامه عصر جدید توانست خودش را به عنوانِ یک خواننده مطرح کند. او در عصر جدید تا مراحل نهایی بالا آمد و در همان مرحله اول با ترانه «شاید بهشت» توانست رای هر چهار داور را به خود اختصاص دهد. آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز و داور این برنامه از او به خاطر صدای متفاوتش تقدیر کرد و گفت:

ما کمتر فردی را داشته‌ایم که هم آهنگ بسازد، هم بخواند و هم ترانه و شعر بسراید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *