ساخت اسپین آف Stranger Things توسط نتفلیکس تأیید شد !

سریال چیزهای عجیب ، یکی از بهترین سریال‌های چند سال اخیر بوده که به تازگی، خبری مبنی بر ساخت اسپین آف Stranger Things توسط نتفلیکس منتشر شده است.

در چند روز گذشته، شایعه‌ای مبنی بر ساخت سریال انیمیشنی بر اساس Stranger Things تحت عنوان ساخته شدن اسپین آف سریال چیزهای عجیب منتشر شد که باعث شد برخی از خبرگزار‌های خارجی، شایعات آن را بیشتر از پیش، پخش کنند.

در نهایت بامداد امروز بود که ساخت انیمیشن چیزهای عجیب توسط نتفلیکس تأیید شد و این سرویس استریم به صورت رسمی اعلام کرد که سریالی انیمیشنی بر اساس این دنیا خواهد ساخت.

ساخت اسپین آف Stranger Things توسط نتفلیکس

فصل پنجم Stranger Things، در حال حاضر آخرین فصل سریال موفق نتفلیکس است. این در حالی است که یک سریال اسپین آف لایو اکشن در حال حاضر در دست ساخت می‌باشد و به نظر می رسد که نتفلیکس نیز برنامه‌هایی برای اسپین آف‌های دیگری از این سریال موفق نیز داشته باشد.

این خبر هیجان‌انگیز از طریق Variety فاش شد. البته بسیاری از جزئیات مخفی نگه داشته شده است اما در هر صورت آنها توانستند تأیید کنند که اریک روبلز و فلاینگ بارک پروداکشنز، این اسپین آف را توسعه داده‌اند و همچنین این اسپین آف یک سریال انیمیشنی برای رده سنی بزرگسال است.

در مصاحبه‌ای که با ورایتی برگزار شد، مدیر عامل فلاینگ بارک پروداکشنز گفت:

ما همیشه رویای ساخته شدن اسپین آف سریال چیزهای عجیب را در رویای کارتون‌های صبح شنبه که با عشقشان بزرگ شدیم، داشتیم و دیدن تحقق این رویا کاملاً هیجان‌انگیز بود. ما نمی‌توانیم بیشتر از آنچه اریک روبلز و تیمش به دست آورده‌اند شگفت‌زده شویم. فیلمنامه‌ها و آثار هنری باورنکردنی هستند، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا چیزهای بیشتری با شما به اشتراک بگذاریم. ماجرا ادامه دارد…

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال Stranger Things را ببینید:

ساخت اسپین آف Stranger Things توسط نتفلیکس
ساخت انیمیشن چیزهای عجیب توسط نتفلیکس

ساخت سریال انیمیشنی بر اساس Stranger Things

او در ادامه گفت:

دقیقاً مشخص نیست که Stranger Things چگونه به چنین رسانه‌ای تبدیل خواهد شد؛ اما اگر برادران دافر خوشحال باشند، احتمال اینکه طرفداران هم خوشحال باشند نیز است. امیدوارم به زودی جزئیات بیشتری داشته باشیم.

سریال لایو اکشن نتفلیکس دنیای تخیلی خارق‌العاده‌ای را خلق کرده که برای کاوش آماده است و در حالی که مشخص نیست این سری پرچمدار، چگونه به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *