بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده پر حاشیه ایرانی

امروز قرار است بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده پر حاشیه ایرانی را شرح دهیم. همپنین به تازگی اخباری از برنده شدن جایزه گرمی این خواننده به گوش می‌رسد.

شروین حاجی آقاپور ملقب بـه شروین حاجی پور، خواننده و آهنگساز، و “شرکت کننده عصر جدید” متولد 10 فروردین 1376 در هادیشهر بابلسر استان مازندران اسـت. او دریک خانواده چهار نفره بـه دنیا آمده اسـت و تنها یک خواهر بزرگ‌تر از خودش، بـه نام کمند دارد. شروین حاجی آقاپور در نوازندگی با گیتار تخصص بالا داشته و صدای دلنشین او از مهم ترین ویژگی های‌ او محسوب می شود کـه او را نسبت بـه سایر خواننده ها متمایز کرده اسـت.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده برنده شدن شروین حاجی پور و جایزه گرمی

ویدیو واکنش شروین حاجی پور به بردن جایزه گرمی

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده پر حاشیه ایرانی

  • بیوگرافی خواننده شروین حاجی پور
بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده پر حاشیه ایرانی
بیوگرافی خواننده شروین حاجی پور

شروین در سال ۸۴ در سن هشت سالگی در دوره های موسیقی ویولن پیوست و پس از پشت سر گذاشتن کلاس های گوناگون موسیقی، نظرش بر این شد تا قدم در عرصه ی موسیقی به صورت جدی بگذارد. او اولین دللی و انگیزه ایجاد علاقه به موسیقی خود را مربوط به حضور در کنسرت موسیقی محلی در بابل می داند که پس از آن به فراگرفتن پیانو و گیتار بدون دیدن دوره روی آورد.

پیش از وارد شدن به دانشگاه آهنگسازی به صورت جدی و حرفه ای را آغاز نمود و در دوران دانشجویی آهنگسازی موسیقی تئاتر را انجام می داد. وی علاوه بر آهنگسازی ترانه سرایی و تنظیم کنندگی نیز انجام می داد تا در نهایت مصمم شد خواننده شود که در آن زمان از این تصمیم او از سوی اطرافیان خیلی هم استقبال گردید.

بیوگرافی خواننده شروین حاجی پور

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *