واکنش جالب غول برره به بسته بندی شامپو [+عکس]

به تازگی، تصویری از واکنش جالب غول برره به بسته بندی شامپو در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی و بزاخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

اخیراً استوری غول برره برای شامپو در فضای مجازی تحت عنوان استوری جالب بسته بندی شامپو غول برره منتشر شد که حواشی و بازخوردهای زیادی را به همراه داشت.

عکس خنده دار غول برره به شامپو که به تازگی در یک استوری منتشر شده، واکنش برخی از هواداران را به همراه داشت که بسیار جالب و خنده دار به شمار رفت.

واکنش جالب غول برره به بسته بندی شامپو

احمد ایراندوست که با نام هنری غول برره نیز شناخته می‌شود، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود تصویر شامپو تخم مرغی منتشر کرد و نوشت:

آقای شرکت شامپو تخم‌مرغی داداش داری چیکار می‌کنی با خاطرات ما، ولش کن دست به این نزن اینم حتما باید پیکر تراشی می‌کرد؟

احمد ایراندوست، که چندی پیش اعلام کرده بود که بادیگارد و بازیگر سینما و تلویزیون قدیمی است، بسیاری هنوز او را با نام مستعار غول برره در سریال طنز شب‌های برره می‌شناسند در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از تغییر شکل شامپو تخم مرغی منتشر کرد.

استوری جالب بسته بندی شامپو غول برره

در ادامه می‌توانید استوری غول برره برای شامپو را ببینید:

واکنش جالب غول برره به بسته بندی شامپو
عکس خنده دار غول برره به شامپو

احمد ایراندوست متولد ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ آبادان بازیگر و بادیگارد اهل ایران است. پدرش شهاب ایراندوست نیز اهل لائین شهرستان کلات نادر بوده و از کشتی گیران هم دوره غلامرضا تختی است. ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داد.

بر اساس آنچه در برخی نشریات زرد و خبری آمده‌است او اذعان داشته‌است که محافظ شخصی افراد سرشناسی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون شیخ محمد بوده است. اما هیچگاه ثابت نشده است و بنظر می رسد ادعای واهی باشد. او از حامیان حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *