بازگشت رضا رشیدپور به برنامه سیم آخر ! +[تصویر دیده نشده از همسر رضا رشیدپور]

به تازگی خبری مبنی بربازگشت رضا رشیدپور به برنامه سیم آخر در رسانه های مجازی فارسی در حال دست به دست شدن می باشد که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیر خبری مبنی بر بازگشت رشید پور به مسابقه سیم آخر در شبکه های اجتماعی پخش شده که سر صدای بسیاری را از سوی کابران فضای مجازی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

عکس : اظهارات رضا رشیدپور درباره وضعیت فرودگاه امام +[لایو جنجالی رشیدپور درباره VPN]

بازگشت رضا رشیدپور به برنامه سیم آخر

برگشتن رضا رشید پور به مسابقه مهیج سیم آخر

حمید مراوندی، مجری برنامه “سیم آخر”، اعلام کرده است که سری جدید این مسابقه در حال تولید بوده و به زودی در تلویزیون پخش خواهد شد. این سری جدید با طراحی و دکوراسیون متفاوت و محتوای تازه‌ای رونمایی خواهد شد. همچنان، رضا رشیدپور به عنوان مجری در این برنامه شروع به کار خواهد کرد و امیدوار است که با استقبال و توجه مخاطبان عزیز همراه شود.

خیلی از مـا رضا رشید پور را با برنامه صبح گاهی صبح بخیر ایران که از شبکه یک پخش می شد می‌شناسیم، او هم هم چون احسان علیخانی از این برنامه اوج گرفته و بـه شهرت بالایی دست پیدا کرده است.

در ادامه می‌توانید بازگشت رشید پور به مسابقه سیم آخر را ببینید:

بازگشت رضا رشیدپور به برنامه سیم آخر
برگشتن رضا رشید پور به مسابقه مهیج سیم آخر

تصویر دیده نشده از همسر رضا رشید پور

تصویر قدیمی از همسر رضا رشید پور در تلوزیون

رضا رشید پور در سال 82 با نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی ازدواج کرد. نغمه مهرپاک فعالیت حرفه‌ای خود را با اجرای برنامه‌‌های رادیویی و پس از آن اجرای برنامه‌‌های زنده شبکه جوان آغاز کرد و از سال 76 وارد سازمان صدا و سیمای ایران شد. این خانم مجری در سال 82 با رضا رشید پور ازدواج کرد و در سال 86 صاحب یک فرزند دختر شدند.پ

رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه 1354در خیابان سلسبیل(رودکی) تهران است و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ التحصیل شده است، در سال 82 با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد، به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می پردازد.

تصویر دیده نشده از همسر رضا رشید پور
تصویر دیده نشده از همسر رضا رشید پور

تصویر قدیمی از همسر رضا رشید پور در تلوزیون

در ادامه می‌توانید تصویری از همسر رشید پور در صدا و سیما را ببینید:

تصویر دیده نشده از همسر رضا رشید پور
عکس کمتر دیده شده از همسر رشید پور

رضا رشیدپور در فیلم سوپراستار نیز بعنوان بازیگر بـه ایفای نقش پرداخت. هم چنین وی در دو فیلم شیش و بش و درامتداد شهر نیز بازی کرده هم چنین او سابقه مجری گری درچند برنامۀ تلویزیونی درشبکه تهران صدا و سیما را برعهده داشت که بعضی از آنها بـه نوعی توقیف شدند. او درسال 1391 اقدام بـه تهیه ویدئوهای انتقادی ونشر آنها از طریق سایت فیسبوک و یا یوتیوب کرد.

او مجری برنامه “شب شما بخیر” در شبکه ماهواره‌ای ایرانیان بود. در همان زمان سایت های خبری مدعی شدند که او با سوء استفاده از هنر یک هنرمند 70 ساله قصد ایجاد ناآرامی داشته و بازداشت شده است که بعداً تکذیب شد.

رضا رشیدپور در سالهای 91 و 92 با فاصله گرفتن از فعالیتهای تلویزیونی و سینمایی اقدام به تکمیل تحصیلات خلبانی خود کرده و مدرک ای ار در خلبانی با گرایش خلبانی با هواپیمای ایرباس سری سیصد را دریافت کرده است.

اخبار بیشتر:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بازگشت رضا رشیدپور به برنامه سیم آخر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *