ماسک برای مبارزه جدی نیست ؛ مبارزه ایکس و تردز [+جزئیات]

چه مسابقه‌ ای بین مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برگزار می‌شود؟ در ادامه با صحبت‌های زاکربرگ که ماسک برای مبارزه جدی نیست همراه فیگار بمانید.

مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مالک شرکت “متا” (قبلاً شناخته شده به عنوان فیس‌بوک) تصمیم گرفته به تمامی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در مورد مبارزه با ایلان ماسک پایان برساند، مالک پلتفرم “ایکس” (توئیتر سابق). او این تصمیم را در بیانیه‌ای که در “فیس‌بوک” و “اینستاگرام” خود منتشر و اعلام کرده است. زاکربرگ به دلایلی که اظهار نکرده است، آنچه را که ماسک ادعا می‌کند جدی نمی‌گیرد.

ماسک برای مبارزه جدی نیست

تصمیم ایلان ماسک برای مبارزه با زاکربرگ جدی نیست

زاکربرگ پیشنهاد کرده است که “زمان واقعی” برای این مبارزه را به ماسک ارائه دهد، اما واقعیت این است که وی در واقع از این موضوع فرار می‌کند و اعلام کرده که زمان آن رسیده است که از این مسئله عبور کنیم. همچنین زاکربرگ می‌گوید ماسک برای مبارزه قفس جدی نیست .

ماسک برای مبارزه جدی نیست

مارک زاکربرگ می‌گوید باید مبارزه با ایلان ماسک را فراموش کرد

این بیانیه از زاکربرگ بعد از اظهارات ماسک در مورد این مبارزه صادر شده است. ماسک در روز یکشنبه، 22 مرداد این اظهارات را اعلام کرد که او آماده است تا در اولین فرصت، که امروز است، به این مبارزه بپردازد.

مارک زاکربرگ و ایلان ماسک، هر دو میلیاردر و مالکان بزرگترین شبکه‌های اجتماعی جهان و رقبای یکدیگر هستند. آن‌ها در ماه ژوئن قبول کرده‌اند که با این مسابقه، توجه میلیون‌ها نفر از فالوورهایشان را به خود جلب کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ماسک برای مبارزه جدی نیست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *