اینستاگرام پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی ؛ تصویر جدید همسر جدید شهاب حسینی

به تازگی تصویر جدید شهاب حسینی و همسرش جنجال به پا کرده است. در ادامه این مطلب می‌توانید عکس جدید شهاب حسینی و همسرش را ببینید.

عکس جنجالی شهاب حسینی و همسرش در حال بازنشر شدن در فضای مجازی می‌باشد. در ادامه همراه ما بمانید تا عکس شهاب حسینی و پریچهر قنبری را ببینید.

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلوزیون که شایعاتی از جمله ازدواج مجددش منتشر شده بود با تازه‌ترین عکس خود با همسرش رونمایی کرد شهاب حسینی به تازگی با بازی در سریال پوست شیر دوباره محبوبیتش را افزایش داده است. شهاب حسینی طرفداران زیادی دارد او سابقه دریافت سیمرغ در جشنواره فیلم فجر را نیز دارد.

آدرس اینستاگرام پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی

اینستاگرام پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

تصویر جدید شهاب حسینی و ساناز ارجمند

تصویری جدید از ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی
تصویری جدید از ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده بوده و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد و اصالتا اهل تنکابن مازندران می‌باشد. پدر او از دبیران آموزش وپرورش بوده که کتاب‌هایی را ترجمه و تالیف کرده است. او در دوران کودکی فرزند بسیار شیطانی بوده است. شهاب حسینی به علت شغل مادرش که یک امدادگر فعال بوده است به خرم آباد نقل مکان کرده بودند و تا 8 سالگی در این شهر زندگی می‌کردند.

ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی
ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی

شهاب حسینی که دو سال در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران درس خوانده بود به علت مهاجرت به کانادا و رفتن پیش عمویش که مقیم این کشور بوده از دانشگاه انصراف داد اما برای رفتن به کانادا به کارت پایان خدمت نیاز داشت. او بعد از گذراندن 18 ماه از خدمت خود دچار خونریزی معده شد و مشخص شد اصلا از ابتدا نباید به خدمت سربازی می‌آمده و به همین علت با 18 ماه خدمت معاف از سربازی شد.

عکس جدید شهاب حسینی و همسرش

در ادامه می‌توانید عکس شهاب حسینی و پریچهر قنبری را ببینید:

شهاب حسینی و همسر سابقش پریچهر قنبری
شهاب حسینی و همسر سابقش پریچهر قنبری
همسر جدید شهاب حسینی ساناز ارجمند
عکس جدید همسر جدید شهاب حسینی ساناز ارجمند

پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی اکنون تصویری از خودش با یک کوله پشتی در حال سفر در آمریکا منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این عکس را ببینید:

پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی و سفر به آمریکا
پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی و سفر به آمریکا

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *