ببینید: تصویر دوست دختر جدید لئوناردو دیکاپریو ؛ ارتباط با دختر 25 ساله

به تازگی، تصاویری جدید از تصویر دوست دختر جدید لئوناردو دیکاپریو در فضای مجازی لو رفته است که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

چندی پیش، یکی از روزنامه‌های مهم آمریکایی، عکس جدید دوست دختر دیکاپریو را به انتشار رساند و اعلام کرد که دیکاپریو و دوست دختر 25 ساله اش چند ماهی است که وارد رابطه شدند.

تصویر لو رفته دوست دختر دی کاپریو حواشی و جنجال‌های زیادی را برپا کرد و توانست جنجال بیافریند.

تصویر دوست دختر جدید لئوناردو دیکاپریو

عکس جدید دوست دختر دیکاپریو

تصویر دوست دختر جدید لئوناردو دیکاپریو
دیکاپریو و دوست دختر 25 ساله اش

لئوناردو دیکاپریو، بازیگر مشهور ۴۸ ساله که به داشتن رابطه با مدل‌های زیر ۲۵ سال مشهور‌ است و‌ همیشه از دوست دخترهایش حتی بعد از چند سال رابطه بعد از ۲۵ سالگیشان جدا شده، چند روز‌گذشته در حال تفریح و‌ اقامت با مگان روچه مدل 25 ساله در ایبیزا دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

همکاری دوباره اسکورسیزی و لئوناردو دیکاپریو در سینما

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های دیکاپریو

این در حالی است که او بعد از جدا شدن از دوست دختر‌ آخرش چندین بار با جی جی‌ حدید و سپس ایرینا شایک دیده شد و بسیاری‌ فکر‌ می‌کردند طلسم دوست دخترهای زیر ۲۵ سال لئو‌ناردو شکسته است.

تصویر لو رفته دوست دختر دی کاپریو

در ادامه می‌توانید عکس جدید دوست دختر دیکاپریو را ببینید:

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو یا همان Leonardo Wilhelm DiCaprio؛ متولد ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. او برای بازی در فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای و تاریخی مشهور است و افتخارات گوناگونی شامل یک جایزهٔ اسکار و سه جایزه گلدن گلوب کسب کرده است.

فیلم‌های او تا ۲۰۱۹ بیش از ۷٫۲ میلیارد دلار در جهان فروش داشته و نام او هشت بار در رتبه‌بندی‌های سالیانهٔ بازیگران با بیشترین دستمزد در جهان قرار گرفته است. دی‌کاپریو فعالیت حرفه‌ای خود را در اواخر دههٔ ۱۹۸۰ با حضور در آگهی‌های تلویزیونی آغاز کرد. در اوایل دهه ۱۹۹۰، او در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی مانند سیتکام پدر و مادری نقش‌های تکرارکننده داشت و نخستین نقش سینمایی مطرح او، توبیاس وولف در زندگی این پسر (۱۹۹۳) بود.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *