ببینید: لباس عجیب یکتا ناصر همه را شوکه کرد! +[ویدیوی چالش باحال یکتا ناصر و منوچهر هادی]

لباس عجیب یکتا ناصر ؛ عکسی از یکتا ناصر در صحنه تئاتر با لباس های متفاوت و عجیب منتشر شده است که باعث تعجب هوادارانش شد.

به تازگی یکتا ناصر عکسی از خود در صحنه تئاتر در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر لباس جدید یکتا ناصر همراه ما بمانید.

لباس عجیب یکتا ناصر

  • عکس یکتا ناصر در صحنه تئاتر

به گزارش منابع خبری:

یکتا ناصر  در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. او در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله فیلم ها و سریال های همسرش ایفای نقش کرده است. در ادامه می‌توانید استایل جدید یکتا ناصر را مشاهده کنید:

لباس عجیب یکتا ناصر
لباس عجیب یکتا ناصر

ماجرای آشنایی یکتا ناصر و منوچهر هادی

بعد از انتشار خبر طلاق زوج هادی و ناصر، ماجرای آشنایی یکتا ناصر و منوچهر هادی مورد توجه هواداران آن‌ها قرار گرفت. در ادامه بخوانید. از یکتا ناصر و منوچهر هادی به عنوان زوج خوشبخت هنری صنعت پر رونق سینما یاد می‌شد. این زوج بیستم دوازده 94 با هم آشنا شده و تصمیم به ازدواج می‌گیرند. نحوه آشنایی جالب آن‌ها؛ منوچهر هادی در روزهای اوایل آشنایی چه می‌گوید:

بالاخره یه روز دلم رو زدم به دریا و این سوال رو ازش پرسیدم و ایشونم گفتن که ای بابا همه کارگردان‌ها اینطوری هستن و سینما باند بازیه و به ما راه نمیدن

که یکتا ناصر می‌گوید:

من نگفتم باند بازیه، این کلمه رو نگفتم

و هادی می‌گوید:

یه چیز تو همین مایه ها گفتی

افشاگری: پشت پرده طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی لو رفت! (26 خرداد)

چالش باحال یکتا ناصر و منوچهر هادی

ویدیوی چالش باحال یکتا ناصر و منوچهر هادی را ببینید:


ماجرای طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی

ماجرای جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی توجه زیادی را جلب کرده است. در ادامه به جزئیات طلاق این دو خواهیم پرداخت. منوچهر هادی متولد 28 مرداد 1351 در تهران، کارگردان است. تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است او از پشت صحنه فیلم ها بعنوان تدارکات چی شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به مرد شماره یک کارگردانی ایران رسید.

منوچهر هادی در اسفند 94 با یکتا ناصر بازیگر مشهور ایرانی با مهریه 5 سکه طلا ازدواج کرد، این دو در فیلم من سالوادور نیستم با یکدیگر همکاری داشتند. این زوج صاحب یک فرزند دختر بنام سوفیا هستند.

منوچهر هادی تصاویر زیر را از خوشگذرانی خود با دخترش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. شنیده‌ها حاکی از این است منوچهر هادی و یکتا ناصر مدتی است از یکدیگر جدا شده‌اند اما این خبر را تائید یا تکذیب نمی‌کند.

جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی

ماجرای آشنایی یکتا ناصر و منوچهر هادی
ماجرای آشنایی یکتا ناصر و منوچهر هادی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *