ریحانه پارسا و شبنم فرشادجو از دید رسانه‌های داخلی و خارجی + [فیلم]

ریحانه پارسا و شبنم فرشادجو دیشب در یکی از شبکه‌های خارجی مصاحبه کردند و باعث بازتاب گسترده‌ای در خبرگزاری‌های داخلی شدند.

خبرگزاری رکنا با تیتر جوگیری ریحانه پارسا و شبنم فرشادجو ! / شما کجا و این نوع لباس پوشیدن در اینترنشنال کجا ؟! به نقل از مشرق نوشت:

شبنم فرشادجو و ریحانه پارسا، دو بازیگر سابق و پرحاشیه به عنوان تحلیلگر به شبکه اینترنشنال دعوت شده و مسائل روز ایران را کارشناسی کردند. عجیب اینکه لباس‌های و نوع آرایش موهای آنها شبیه هم بوده و نشان می‌دهد آنها برای فرار از گذشته خود که لباس‌های ناجور به تن می‌کردند با دستور مدیران اینترنشنال لباس هایی شبیه هم و موهایی مرتب و کادری داشته‌اند.

ریحانه پارسا و شبنم فرشادجو

از طرفی خبرگزاری برترین ها با تیتر ریحانه پارسا و شبنم فرشادجو در ایران اینترنشنال به حضور شبنم فرشادجو و ریحانه پارسا، اشاره داشت و نوشت:

دو بازیگر سابق و پرحاشیه به عنوان تحلیلگر به شبکه اینترنشنال دعوت شده و مسائل روز ایران را کارشناسی کردند.

مصاحبه پارسا و فرشادجو

اما در این میان رسانه داخلی ساعد نیوز هم با تیتر وقتی ریحانه پارسا و شبنم فرشادجو در سعودی اینترنشنال تحلیلگر می شوند! به این مسئله اشاره‌ای کوتاه داشت و افزود:

حضور ریحانه پارسا یکی از بدنام ترین سلبریتی‌های خارج نشین به همراه یک بازیگر دست چندم وطن فروش در تلویزیون سعودی اینترنشنال که به صورت مستقیم مسئول ریخته شدن خون ده ها جوان بیگناه ایرانی بر روی کف خیابان های ایران است، نشان از سقوط این رسانه سیاه تروریست دارد.

شبنم فرشادجو و ریحانه پارسا

خبرگزاری برترین‌ها نوشت:

فرشادجوکه در جریان اعتراضات پس از فوت مهسا امینی، کشف حجاب کرده و مخالفت خود را به صورت رسمی با جمهوی اسلامی اعلام کرده بود. ریحانه پارسا اما پیشتر از اینها به ترکیه مهاجرت کرده و کشف حجاب کرده بود. اکنون کاربران فضای مجازی نسیت به حضور این دو بازیگر در برنامه سیاسی این شبکه واکنش نشان دادند.

از جمله واکنش‌هایی که خبرگزاری رکنا عکسش را در سایت خود بارگزاری کرده را در ادامه خواهید دید:

واکنش کاربر دوم

واکنش کاربر سوم

رسانه ایران اینترنشنال و مصاحبه فرشادجو و ریحانه پارسا

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “ریحانه پارسا و شبنم فرشادجو از دید رسانه‌های داخلی و خارجی + [فیلم]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *