ویدیو : تعریف شهرام صولتی از پسرانش

به تازگی ویدییویی در اینستاگرام از شهرام صولتی پخش شده است که او درباره 3 پسرش می‌گوید. با ویدیو تعریف شهرام صولتی از پسرانش همراه باشید.

امروز ویدیویی از حرف های شهرام صولتی در مورد پسرش در رسانه ها منتشر شده است. گویا او دارای سه فرزند پسر می باشد که هر کدام مشغول به یک کاری هستند.

تعریف شهرام صولتی از پسرانش

سخنان شهرام صولتی درباره پسرانش

شهرام صولتی دارای 3 پسر به نام علی، شهداد و ساشا است. ساشا 13 ساله بسکتبال و فوتبال امریکایی بازی می‌کند و فقط او با شهرام صولتی زندگی می‌کند. همچنین شهرام صولتی از آلبوم جدیدش در این لایو صحبت می‌کند.

در ادامه می‌توانید حرف های شهرام صولتی در مورد پسرش را ببینید:

لایو شهرام صولتی داخل منزلش در آمریکا

لایو شهرام صولتی داخل خانه اش در آمریکا

لایو شهرام صولتی داخل منزلش در آمریکا
فیلم لایو شهرام صولتی داخل خانه بزرگش در آمریکا

 


جشن عروسی سوم شهرام صولتی

مراسم عروسی سوم شهرام صولتی و همسر 25 سال خود در فضای مجازی جنجال به پا کرده است.  ازدواج اول شهرام صولتی با یک خانوم شناخته شده‌ای نبود این زندگی با تولد دو تا پسر در نهایت به جدایی ختم شد.

ازدواج دوم شهرام صولتی با آزیتا ارباب بود، پدرش محمد کریم ارباب صاحب چندین مرکز رقص قبل از انقلاب و مادرش جمیله رقصنده مشهور بود. این ازدواج هم بیشتر از یک سال طول نکشید، خودش دلیل این جدایی را بدلایل مختلف که مخصوص زندگی خواننده هاست مثل مسافرت و ضبط و کنسرت ها عنوان می‌کند.

جشن عروسی سوم شهرام صولتی
جشن عروسی شهرام صولتی

همسر 25 سال شهرام صولتی

شهرام صولتی درسال 1388 با نارینه شهبازیان از مجریان و آرایشگران شبکه pen ازدواج کرد که گویا 25 سال اختلاف سن دارند. در مورد طلاق این دو خبری منتشر نشده است.

شهرام صولتی متولد 21 آبان 1336 در تهران، خواننده است. وی فارغ التحصیل موسیقی از هنرستان هالی موسیقی تهران است، متولد محله سرچشمه تهران است و برادر بزرگ‌تر شهره صولتی از دیگر خوانندگان ایران خارج نشین می‌باشد. نام واقعی شهرام، ابراهیم است او یک خواهر بنام شهره و دو برادر بنام های شاهرخ ساکن نیویورک و بیژن که در ایران زندگی میکند دارد.

شهرام از خود و شهره اینگونه سخن می‌گوید:

من و شهره درسمون رو در هنرستان عالی موسیقی شروع کردیم. در ابتدا شهره فلوت میزد و من کلارینت، ساز دوم ما هم پیانو و ضرب بود به خاطر اینکه پدرم هنرمند بود از هفت سالگی من و شهره آواز هم می خوندیم خوانندگی رو اول من شروع کردم.

عروسی جدید شهرام صولتی

در ادامه می‌توانید همسر 25 سال شهرام صولتی را ببینید:

جشن عروسی سوم شهرام صولتی
عروسی شهرام صولتی

سخنان شهرام صولتی درباره پسرانش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تعریف شهرام صولتی از پسرانش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *