ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند ؟ [+جزئیات]

سوالی که برای بیشتر هواداران مارگو رابی بعد از تماشای فیلم باربی به‌وجود آمد : ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند ؟

مارگو رابی، یکی از بازیگران موفق و مشهور هالیوود است که در حال حاضر در فیلم “باربی” که با استقبال بسیار خوبی در سینماها اکران می‌شود، ایفای نقش می‌کند. ثروت تخمین زده شده او حدود ۶۰ میلیون دلار است. اما چگونه مارگو این ثروت را به دست آورده و چگونه خرج می‌کند؟

تمامی مقالات درباره فیلم باربی

ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند

مارگو رابی چقدر ثروت دارد و آن را چگونه خرج می کند

مارگو رابی، بازیگری که اکنون در فیلم “باربی” نقش دارد، در دهه 2000 میلادی در کشور خود، استرالیا، با سریال تلویزیونی “همسایه ها” شروع به بازیگری کرد. او در ابتدا به عنوان بازیگر مهمان در این سریال شرکت کرد، اما در نهایت به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال تبدیل شد و به مدت ۳ سال در آن حضور داشت.

ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند

مارگو رابی در سال 2010 به آمریکا رفت. او از قبل می‌دانست که پیدا کردن کار در آنجا ممکن است دشوار باشد و به همین دلیل، از قبل برای مدت ۳ سال پول پس‌انداز کرده بود.

در سال 2011، او برای بازی در سریال “پان آم” (Pan Am) انتخاب شد، اما این سریال پس از یک فصل فقط متوقف شد. با این حال، مارگو مجبور نشد برای دریافت پروژه‌های بعدی طولانی‌مدت صبر کند. در سال 2013، زندگی او با انتخاب برای بازی در فیلم “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street) تغییر کرد.

مارگو رابی ثروتش را چگونه به دست آورده و خرچ چه چیزهایی می کند ؟

ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند

مارگو رابی با بازی در نقش نائومی، دوشس خلیج ریج در فیلم “گرگ وال استریت”، به طور ناگهانی او را به یک ستاره تبدیل کرد. لئوناردو دیکاپریو، به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده “گرگ وال استریت”، بیش از ۲۵ میلیون دلار از این فیلم کسب درآمد کرد، اما مقدار دستمزد مارگو هنوز مشخص نیست و احتمالاً نزدیک به آن نبوده است.

فیلم “گرگ وال استریت” به عنوان سکوی پرتابی برای مارگو عمل کرد و از آن پس، او در فیلم “تمرکز” با بازی ویل اسمیت همکاری کرد، نقش هارلی کویین را در فیلم “جوخه انتحار” بازی کرد و برای بازی در فیلم “من تونیا هستم” نامزد جایزه اسکار شد.

این تجربه‌ها باعث شد که درآمد مارگو در سال ۲۰۱۹ به ۲۳.۵ میلیون دلار برسد. یکی از دلایل اصلی این میزان درآمد، دریافت دستمزد ۱۰ میلیون دلاری مارگو بابت بازگشت به نقش هارلی کویین در فیلم “پرندگان شکاری” بود که یک سال بعد در سینماها به نمایش در آمد.

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند ؟

در سال ۲۰۱۴، مارگو رابی شرکت فیلمسازی LuckyChap Entertainment را تأسیس کرد. این شرکت به پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با تمرکز بر زنان اختصاص دارد. فیلم‌های “من تونیا هستم”، “پرندگان شکاری”، “زن جوان آتیه دار” و “باربی” از تولیدات این شرکت هستند.

با توجه به اینکه مارگو خود در بسیاری از این آثار نقش‌آفرینی کرده است، او به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده از این پروژه‌ها درآمد کسب کرده است. این به این معنی است که مارگو هم به عنوان بازیگر در فیلم‌های مذکور حضور داشته و هم به عنوان تهیه‌کننده درآمدزا بوده است.

فروش فیلم باربی از یک میلیارد گذشت

میزان ثروت مارگو رابی چقدر است ؟

ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند
ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند

به گفته‌ها، مارگو رابی برای بازی در نقش باربی، عروسک مشهور در فیلم جدید “گرتا گرویگ”، مبلغ ۱۲.۵ میلیون دلار به عنوان دستمزد دریافت کرده است. با این حال، تا پایان تابستان، او انتظار می‌رود مقدار قابل توجهی بیشتر از درآمد را از فیلم “باربی” به دست آورد.

زیرا “باربی” یکی از تولیدات شرکت فیلمسازی مارگو است و او به طور قطع از فروش رکوردشکن این فیلم در گیشه بهره‌مند خواهد شد. گفته می‌شود که مارگو نزدیک به ۵۰ میلیون دلار از دستمزد و پاداش‌های گیشه‌ی فیلم “باربی” به دست خواهد آورد.

اعترافات مارگو رابی درباره فیلم بابیلون (Babylon)

ثروت مارگو رابی کجا خرج می شود ؟

مارگو رابی در طول سال‌های فعالیت بازیگری خود، قراردادهای همکاری با برندهای معروفی را بسته است که از آن‌ها درآمد قابل توجهی به دست آورده است. او به عنوان سفیر برندهای کالوین کلاین، نیسان و شنل فعالیت کرده است.

علاوه بر آن، مارگو در طول سال‌ها خانه‌های متعددی را با ثروت خود خریداری کرده است. یکی از ملک‌های قابل توجه او، یک خانه با ارزش ۵ میلیون دلار در کالیفرنیا است. این خانه از سه ساختمان جداگانه تشکیل شده است که شامل دو خانه‌ی ییلاقی و یک کلبه است.

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

مارگو رابی پولش را چگونه خرج می کند ؟

ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند
ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند

در مصاحبه‌ای اخیر، مارگو رابی اعلام کرد که با درآمدی که از فعالیت در صنعت سینما کسب کرده، قسط خرید خانه مادرش را تسویه کرده است. او بیان کرد که مادرش در ابتدای فعالیت بازیگری او، حمایت مالی قابل توجهی از او داشت.

در این مصاحبه، مارگو گفت: “مادرم به من پول قرض داد و همیشه می‌دانستم که باید آن را به او بازپرداخت کنم. بالاخره یک روز که به اندازه کافی پول درآوردم، تمام قسط خرید خانه‌اش را پرداخت کردم. به مادرم گفتم: ‘دیگر نگران قسط نباش. دیگر وجود ندارد.'”

به گفته مارگو، این وقوع در سال ۲۰۱۴ رخ داده است که او توانسته قسط خرید خانه مادرش را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ثروت مارگو رابی چقدر است و آن را به چه صورت خرج می کند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *