بببینید: عکس خانوادگی بازیگر جوان هدی زین العابدین بازیگر نقش مارال در رهایم کن

عکس خانواده هدی زین العابدین لو رفت. این بازیگر در رهایم کن نقش مارال را بازی کرد. برا تماشای تصویر جنجالی هدی زین العابدین همراه ما باشید.

عکس هدی زین العابدین نقش مارال در رهایم کن لو رفت. عکس خانوادگی مارال رهایم کن این روزها دست به دست می‌شود. تصویر هدی زین‌ العابدین با خانواده اش بسیار وایرال شده است.

در ادامه به تصویر جنجالی هدی زین العابدین و خانواده اش توجه کنید.

تصویر جنجالی هدی زین العابدین بازیگر نقش مارال در رهایم کن و خانواده

بازیگر رهایم کن و خانواده اش

هدی زین العابدین بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی محبوب شده. هدی زین العابدین با سریال رهایم کن جایش را در سینما و تلویزیون بازتر کرد. بازی در سریال سقوط یک فرشته اولین نقشی بود که به صورت جدی هدی زین العابدین آن را بازی کرد.

هدی زین العابدین علاوه بر بازیگری به مدلینگ و عکاسی نیز بسیار علاقه دارد. عکسی از خانواده  هدی زین العابدین منتشر شده است که در ادامه می‌بینید.

سریال رهایم کن دربارهٔ دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است.

مارال (هدی زین‌العابدین)  پرستار بچه حاتم پسر بزرگ خانواده دلدادهٔ  است. درحالی‌که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت نغمه (آزاده صمدی) همسر اول حاتم، در میان اهالی روستا وجود دارد، مارال متوجه می‌شود که جان برادرش یونس (یوسف تیموری) در خطر است و ادامه ماجرا …

عکس خانوادگی هدی زین العابدین

در ادامه عکس خانوادگی بازیگر جوان را تماشا کنید:

تصویر جنجالی هدی زین العابدین

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 11 تیر سال ١٣6٨ در شهر کرج است. وی تحصیل کرده رشته گرافیک است  در این رشته فارغ‌التحصیل شد و در عکاسی هم مهارت دارد.

هدی زین العابدین فعلا تصمیمی برای ازدواج کردن نگرفته است و تا به امروز در مورد ازدواج او هیچ خبری در دسترس نیست. از معروف‌ترین کار تبلیغاتی او می‌توان به حضور در تیزرهای کارخانه برنج «آوازه» اشاره کرد.

سال 1388 در 20 سالگی با سریال «آشپزباشی» در کنار بازیگرهایی مانند پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و فرهاد اصلانی وارد عرصه تلویزیون شد.

هدی زین العابدین بعد از چند تجربه موفق بازیگری که داشت، در فیلم عرق سرد سهیل بیرقی در سال 96 مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی همبازی شد.

بیشتر بخوانید:


One thought on “بببینید: عکس خانوادگی بازیگر جوان هدی زین العابدین بازیگر نقش مارال در رهایم کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *