گشت و گذار مهناز افشار در آلمان [+عکس]

به تازگی، تصویری جدید از گشت و گذار مهناز افشار در آلمان منتشر شده که حواشی و بازخوردهای قابل توجهی را با خودش به همراه داشته است.

پس از اینکه خبری مبنی بر دور دور مهناز افشار در خیابان آلمان با انتشار عکس جدید مهناز افشار به انتشار رسید، حواشی و بازخوردهای زیادی را با خودش به همراه داشت.

این عکسی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی و فضای رسانه منتشر شده، تصویری از گشتن مهناز افشار در خیابان های آلمان را نشان می‌دهد.

گشت و گذار مهناز افشار در آلمان

گشت و گذار مهناز افشار در آلمان
عکس جدید مهناز افشار

اخیراً، عکس جدیدی از مهناز افشار، بازیگر مشهور سینما در کنار خواهرشوهرش، صالحه رامین که در خیابان‌های آلمان، در حال گشت و گذار، در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند. او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقه تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

در ادامه می‌توانید تصویری از دور دور مهناز افشار در خیابان آلمان را ببینید:

گشتن مهناز افشار در خیابان های آلمان

گشت و گذار مهناز افشار در آلمان
گشتن مهناز افشار در خیابان های آلمان

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و سال بعد با بازی در فیلم دوستان به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. او برای بازی در دارکوب ۱۳۹۶ و قسم ۱۳۹۷ نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شده است.

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک تبریز به دنیا آمد. دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسه غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *