ببینید: تصویری جدید از وضعیت جک نیکلسون

به تازگی، تصویری جدید از وضعیت جک نیکلسون در فضای مجازی منتشر شده که گویا نشان می‌دهد این بازیگر قدرتمند و کهنه‌کار، وضعیت خوبی ندارد.

در عکس عجیب جک نیکلسون که اخیراً به نمایش درآمده است، ما شاهد تصویری از بیماری جک نیکلسون هستیم که او را در وضعیتی عجیب قرار داده است.

عکس ناراحت کننده از جک نیکلسون در روز گذشته، حواشی و جنجال‌های زیادی را آفرید و واکنش برخی از کاربران را در فضای مجازی به همراه داشت.

تصویری جدید از وضعیت جک نیکلسون

تصویری جدید از وضعیت جک نیکلسون
عکس عجیب جک نیکلسون

جک نیکلسون، در تصویری جدید که از او به انتشار رسید، در ملاء عام در بالکن خود دیده شد که در کالیفرنیا ظاهری غیرعادی داشت. ظاهر عجیب این بازیگر افسانه‌ای هالیوود اولین باری بود که طرفداران نیکلسون را در 18 ماه گذشته دیدند.

ستاره فیلم‌هایی همچون درخشش و پرواز بر آشیانه فاخته، با یک تی شرت نارنجی گشاد با شلوار ورزشی مشکی که به ریل چوبی بالکن تکیه داده بود، عکس گرفته شد. یکی از هواداران او، در واکنش به این عکس، در توئیتی نوشت:

وقتی جک نیکلسون 85 ساله هستید؛ می‌توانید هر طور که می‌خواهید به نظر برسید.

در ادامه می‌توانید تصویری از بیماری جک نیکلسون را ببینید:

عکس عجیب جک نیکلسون

تصویری جدید از وضعیت جک نیکلسون
عکس ناراحت کننده از جک نیکلسون

جان جوزف نیکلسون، John Joseph Nicholson معروف به جک نیکلسون، متولد ۲۲ آوریل ۱۹۳۷ در نیوجرسی، آمریکا هنرپیشه سرشناس آمریکایی است که با دو اسکار نقش اول، یک اسکار نقش مکمل، و شش گلدن گلوب در کارنامه حرفه‌ایِ خود، عموماً به بازی در نقش شخصیت‌های عصبی‌مزاج و بعضاً شرور شهرت دارد.

او برای بازی به‌یادماندنی‌اش در فیلم معروف درخشش شناخته می‌شود. نیکلسون، در کنار اینگرید برگمن، مریل استریپ، فرانسیس مک دورمند، والتر برنان و دانیل دی-لوئیس (هر کدام با سه اسکار) و پس از کاترین هپبورن (برندهٔ چهار اسکار)، از رکوردداران اسکار بازیگری است.

در سپتامبر ۲۰۱۳ شایعه بازنشستگی بی‌سروصدای جک نیکلسون در اثر ضعف حافظه و آلزایمر پیچید، اما او بعدها در گزارش زنده تلویزیونی از شبکه NBC آن را رد و اعلام کرد که هنوز به بازیگری علاقه دارد و هم‌چنان بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *