استایل باور نکردنی آزاده صمدی بازیگر معروف و همسر سابق هومن سیدی [+عکس]

استایل متفاوت و عجیب آزاده صمدی این روزها بسیار دست به دست می‌شود. این بازیگر استایل متفاوتی دارد. برای تماشای استایل باور نکردنی آزاده صمدی همراه باشید.

تیپ عجیب و غریب آزاده صمدی این روزها بسیار غوغایی شده است. این بازیگر به ظاهر و تیپش بسیار اهمیت می‌دهد. استایل غیر قابل باور آزاد صمدی این روزها بسیار وایرال شده است. عکس جالب آزاده صمدی توجه کاربران را به خودش جلب کرده است.

در ادامه استایل باور نکردنی آزاده صمدی را تماشا می‌کند.

استایل باور نکردنی آزاده صمدی بازیگر معروف

لباس عجق وجق آزاده صمدی

آزاده صمدی که به تازگی در سریال رهایم کن بازی کرده است مانند همه سلبریتی‌های دیگر، استایل و پوشش منحصر به فردی دارد؛ وی به تازگی با عکسی که در آن لباس به قول معروف عجق وجقی پوشیده است، سوژه داغ کاربران فضای مجازی شد.

آزاده صمدی، بازیگر ۴۴ ساله ایرانی که از بازیگران دوست‌داشتنی و پر مخاطب سینماست، در عکس های جدیدش با استایلی سر تا پا مشکی دیده شده است.

به نظر می‌رسد آزاده صمدی رنگ تیره را برای اندامی تری به نظر رسیدن و پنهان کردن اضافه وزن خودش انتخاب کرده است ولی چین‌های بالا تنه و جوراب‌های بلند و غیر معقول او  باعث بد شکل شدن استایلش شده است.

آزاده صمدی بازیگر سریال رهایم کن و راه بی پایان، طبق معمول با استایل خاص خودش توجهات همه را به سمت خود جلب کرد.

تیپ خاص آزاده صمدی

در زیر تیپ عجیب و غریب آزاده صمدی را مشاهده می‌کنید:
استایل باور نکردنی آزاده صمدی

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. وی درر رشت تئاتر دانشگاه سوره فارغ التحصی ل شده است. او که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن است و تجربه یک ازدواج ناموفق در میان بازیگران هم داشته است.

او در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» هم ایفای نقش کرده است.

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد. آن‌ها در سال ۱۳۹۲ از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *