هبه ابوک زن اشرف حکیمی ؛ خیانتی که سر و صدای زیادی به پا کرده است

هبه ابوک زن اشرف حکیمی که این روزها با داستان جدایی‌اش بر سر زبان‌ها افتاده، امروز با اتفاق پیش‌بینی نشده و تازه‌ای رو به رو شده است که خبر ساز شد.

ابوک همسر اشرف حکیمی، هنرپیشه اسپانیایی است که پس از متوجه شدن خیانت همسرش درخواست طلاق داد. اما برای اینکه بدانید جزئیات این خیانت چیست و یا اینکه طلاق بدون حاشیه صورت گرفته است یا خیر؟ با ما تا انتهای نوشتار هبه ابوک زن اشرف حکیمی همراه باشید.

هبه ابوک زن اشرف حکیمی

خیانتی که سر و صدای زیادی به پا کرده است

هبه زن اشرف حکیمی
هبه زن اشرف حکیمی

خیانت اشرف حکیمی به همسرش باعث شد که این زوج خبرساز شوند و اما به راستی ماجرا چیست؟ تجاوز اشرف حکیمی بازیکن مراکشی تیم پاریسن ژرمن به یک زن 24 ساله زندگی او و همسرش هبه ابوک را دگرگون کرد. ابوک بعد از آشکار شدن این ماجرا درخواست طلاق داد اما ماجرا به همین جا ختم نشد.

ماجرای هبه ابوک

ماجرای هبه ابوک
ماجرای هبه ابوک

ابوک بعد از اعلام درخواست طلاقش نصف دارایی اشرف حکیمی را خواستار شد. اما متوجه شد که حکیمی تمامی دارایی‌اش را به نام مادرش ثبت کرده است.

حکیمی با دارایی خالص حدود 24 میلیون دلار، که 80 درصد حقوق PSG او به شکل مستقیم به حساب بانکی مادرش واریز می‌شود. هنگامی که او به تجاوز جنسی متهم شد، آبوک هیچگاه از همسرش حمایت نکرد.

حکیمی همچنان ظاهر بی‌گناه خود را حفظ کرده است و باور دارد که زن به دنبال اخاذی از او است. اما این ادعایی بی‌ثبات است چرا که ابوک خود دارای دارایی خالص حدود 2 میلیون دلار است و اگر حکیمی دارایی‌های خود را مالکیت می‌کرد، حدود 8.5 میلیون دلار دریافت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *