ببینید: چهره جدید همسر شهاب حسینی غوغا کرد +[تغییر چهره عجیب شهاب حسینی]

چهره جدید همسر شهاب حسینی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام منتشر شده است. همسر شهاب حسینی به شدت در اینستاگرام فعال است.

همسر شهاب حسینی عکس های تازه ای در صفحه شخصی خود در اینستاگرام آپلود کرده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید همسر شهاب حسینی همراه ما بمانید.

چهره جدید همسر شهاب حسینی

  • تیپ جدید همسر شهاب حسینی

به گزارش منابع خبری:

ساناز ارجمند سال ۱۳۶۹ در شهر مشهد به دنیا آمده است. ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی عکس جدیدی از خود با کاربران به اشتراک گذاشته است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس همسر شهاب حسینی را مشاهده کنید:

چهره جدید همسر شهاب حسینی
چهره جدید همسر شهاب حسینی

تغییر چهره عجیب شهاب حسینی بازیگر معروف پوست شیر

شهاب حسینی تغییر چهره داد. به تازگی عکسی از پیری شهاب حسینی وایرال شده که همه را شوکه کرده است. این عکس نشان از تغییر فاحش شهاب حسینی می‌دهد. پیر شدن شهاب حسینی عکسی که این روزها زیاد دست به دست می‌شود. شهاب حسینی یک دفعه پیر شد

به نقل از شما نیوز، تصویری از شهاب حسینی بازیگر بسیار محبوب ایرانی که به تازگی ازدواج مجدد داشته است عکسی با چهره ای شکسته و ریش های سفید منتشر کرد. عکس شهاب حسینی با ریش برای کاربران مجازی بسیار حیرت آور بود.

سؤال مشترک و تکراری اردونشینان کشتی از شهاب حسینی درباره پایان سریال «پوست شیر» بود و اینکه چه کسی قاتل ساحلِ است که حسینی پاسخ متفاوتی به یکی از مربیان تیم ملی داد و گفت:

ما تا ثانیه آخر کشتی شما را نگاه می‌کنیم، شما هم صبر کنید تا پایان فیلم مشخص شود.

شهاب حسینی با ریش های سفید و بلند

در زیر عکس آقای حسینی با ریش سفید را تماشا میکنید.

تغییر چهره عجیب شهاب حسینی

شهاب حسینی در روز 14 بهمن 1352 در تهران متولد شد او بازیگر، مجری و گوینده است وی در رشته انسانی دیپلم گرفته است  و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران است. وی که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو شروع کرد و اکنون کار کارگردانی انجام میدهد.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی همانطور که از نام خانوادگی او مشخص است اهل تنکابن مازندران است شهاب حسینی یکی از افراد سرشناسی است که در سن پایین ازدواج کرد و تشکیل خانواده داد.

شهاب حسینی در سن 22 سالگی با همسر اولش پریچهر قنبری آشنا شد و دو فرزند به نام های محمدامین، متولد 14 بهمن 1382 و امیرعلی متولد 20 مردادماه سال 1390، دارد که از این ازدواج حاصل شده است. برنامه همرفیق جدیدترین تجربه شهاب حسینی در حوزه اجراست که از طریق نمایش خانگی پخش شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *