فیلم رقص و عشوه پریناز ایزدیار برای شوهرش در فیلم جیران [+عکس]

دلبری پریناز ایزدیار جنجالی شد. ویدیویی از رقص این بازیگر وایرال شده. برای تماشای ویدیویی از رقص و عشوه پریناز ایزدیار برای شوهرش همراه ما باشید.

دلبری کردن بازیگر جیران برای شوهرش تمامی ندارد. به تازگی ویدیویی از رقص پریناز ایزدیار برای همسر جان وایرال شده که باعث واکنش کاربران مجازی شد. غمزه کردن پریناز ایزدیار برای آقای بازیگر این روزها دست به دست میشود.

جهت تماشای ویدیوی جذاب رقص و عشوه پریناز ایزدیار برای شوهرش ما را دنبال کنید.

فیلم رقص و عشوه پریناز ایزدیار برای شوهرش در فیلم جیران

ناز و ادای جیران برای شوهر جان

پریناز ایزدیار در نقش جیران این روزها بسیار خوش درخشیده است. طی ویدیوی منتشر شده که نشان میدهد که بهرام رادان برای او شعر میخواند و او رقاصی می‌کند. توجه کاربران بسیار به او جلب شده است.

جیران یک مجموعهٔ ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی است که حسن فتحی آن را کارگردانی کرده است. این مجموعه بسیار جذاب و رمانتیکی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را بیان کرده است.

مراحل فیلم‌بردای جیران در آخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان تمام شد. قسمت اول این مجموعه پس از چند بار لغو شدن در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق فیلیمو نمایش داده شد و در ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به‌دلیل «نقض مالکیت ادبی و هنری» پخش آن توقیف شد.

ویدیویی رقص پریناز ایزدیار در جیران

در زیر رقاصی کردن جیران را مشاهده می‌کنید.

پریناز ایزد یار  متولد 8 شهریور 1364 در بابل است. او فرزند آخر خانواده است و یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند. پدر وی وکیل بوده و از مخالفان تحصیل او در رشته بازیگری بودند اما مهمترین مشوق پریناز برای ادامه تحصیل در بازیگری مادر او بوده است.

وی تحصیلاتش را در مقطع دبستان در بابل گذرانده و از مقطع راهنمایی به تهران رفتند. او بخاطر شغل پدرش مجدد برای گذراندن دوره دبیرستان به بابل بازگشت و زمان پیش دانشگاهی را در تهران گذراند تا اینکه توانست در دانشگاه بازیگری قبول شود.

با سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» در سال 1390 شناخته شد اما یکسال بعد با سریال «زمانه» در نقش ارغوان کنار حمید گودرزی و هومن برق نورد بیش‌تر مشهور شد. همچنین از سال 93 تا 97 نیز با سریال شبکه خانگی «شهرزاد» در نقش شیرین دیوانسالار بازی بسیار موفقی از خود نشان داد و بسیار در این سریال هنرنمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *