صحبت های تجربه گر زندگی پس از زندگی از طعم میوه های بهشتی [+ویدیو]

طعم میوه های بهشتی از زبان تجربه گر عبدالکریم حاجی زاده در برنامه زندگی پس از زندگی تجربه‌ای شنیدنی‌است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

طعم میوه در زندگی پس از زندگی, به تازگی با جنجال زیادی رو به رو شده و ویدیو تجربه طعم میوه های بهشتی از زبان عبدالکریم حاجی زاده، تجربه‌گر و مهمان این برنامه، بسیار وایرال شد.

طعم میوه های بهشتی از زبان تجربه گر

زندگی پس از زندگی طعم میوه
زندگی پس از زندگی طعم میوه

عبدالکریم حاجی‌زاده اردکانی، اهل اردکان یزد، بیست و هشتم فروردین ۱۴۰۲ در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در برنامه زندگی پس از زندگی حضور داشت و صحبت‌های شنیدنی او در خصوص تجربه نزدیک مرگ، از شبکه چهار سیما پخش شد.

طعم میوه زندگی پس از زندگی

او در قسمتی از این برنامه درباره میوه‌های بهشتی و طعمشان گفت:

میوه اینجا را نمی‌خورم تا طعم میوه‌هایی که آنجا خورده‌ام از بین نرود.

در ادامه می‌توانید ویدیو تجربه طعم میوه های بهشتی را ببینید:

ویدیو تجربه طعم میوه های بهشتی

زندگی پس از زندگی برنامه‌ای‌ست متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای دقایق عرفانی پیش از افطار. زندگی پس از زندگی روایت افرادی است که در تجربه‌ای نزدیک به مرگ (معادل انگلیسی: Near Death Expeience)، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در 30 الی 33 قسمت 90 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی  و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده‌است. تا کنون سه فصل از این برنامه در سال‌های 1399 و 1400 و 1401 در ایام ماه مبارک پخش شده‌است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *