تصویر مژده لواسانی مجری محجبه در مراسم عروسی [+عکس]

مژده لواسانی به تازگی یک استوری در صفحه شخصی خود به انتشار گذاشته که در آن مژده لواسانی در مراسم عروسی را مشاهده می‌کنیم.

عکس مژده لواسانی، مجری معروف ایرانی، در مراسم عروسی با انتشار استوری مژده لواسانی به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده است و تصویر مژده لواسانی در مراسم ازدواج دوستش بسیار خبرساز شد.

مژده لواسانی در مراسم عروسی

مژده لواسانی، متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران، مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد. او در سه سالگی مهمان برنامه کودک رادیویی بود و به دلیل خوش زبان بودنش مورد توجه قرار گرفت و در 9 سالگی اولین اجرای خود را در جشن عاطفه‌ها در رادیو و در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا انجام داد. وی اخیرا با انتشار عکسی در استوری اینستاگرام تصویری از خود و دوستش در مراسم ازدواج را به نمایش گذاشت.

در ادامه می‌توانید تصویر مژده لواسانی در مراسم ازدواج دوستش را ببینید:

مژده لواسانی در مراسم عروسی
استوری مژده لواسانی

تصویر مژده لواسانی در مراسم ازدواج دوستش

مژده لواسانی در خانواده‌ای کم جمعیت در محل شهرآرا تهران بدنیا آمد. او تک فرزند است و هیچ برادر و خواهری ندارد اما ارتباط خوبی با مادر و پدرش که یک وکیل کاملا جدی است، دارد.

لواسانی فعالیت رسانه‌ای را در سه‌سالگی و با برنامه سلام کوچولو آغاز نموده‌است و بعد از آن با برنامه‌های بچه‌های انقلاب و بوی گل آفتاب همکاری‌اش را با رادیو سراسری ادامه داده‌است و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامه من هم می‌توانم تجربه کرد.

او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربه بازیگری در سریال‌های پلاک ۱۴ (به کارگردانی مهران مدیری) و خبرنگار (به کارگردانی محمد حسن‌زاده) را دارد و در عرصه نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر ظهور خورشید، خورشید در پس ابر و آفتاب هشتم را بر عهده داشته‌است. وی همچنین در سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی ایفای نقش کرده‌است. لواسانی از سال ۱۳۸۳ و اجرای برنامه کبوتر دات کام تا کنون مجری و نویسنده برنامه‌های مختلف تلویزیون بوده‌است. او در سال ۱۳۹۶ به انتخاب مردم در نظرسنجی تلویزیون به عنوان بهترین مجری زن تلویزیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *