ببینید: تصویری از هوتن شکیبا و مادرش

به تازگی، تصویری از هوتن شکیبا و مادرش پس از سال‌ها محبوبیت این بازیگر منتشر شده که بازخوردهای خوبی را به همراه داشته است.

اخیراً عکس هوتن شکیبا از مادرش در فضای مجازی منتشر شده که برخی از رسانه‌های داخلی، این عکس را خبری تحت عنوان رونمایی از مادر هوتن شکیبا را به انتشار گذاشتند.

تصویر هوتن شکیبا در کنار مادرش که به تازگی به انتشار رسیده، بازخوردهای مثبت زیادی را در فضای مجازی و رسانه به همراه داشته است.

تصویری از هوتن شکیبا و مادرش

تصویری از هوتن شکیبا و مادرش
رونمایی از مادر هوتن شکیبا

هوتن شکیبا، که به تازگی عکسی از مادر خودش را در فضای مجازی به اتنتشار رسانده است، صداپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان، متولد24 خرداد ماه سال 1363 در سنندج می‌باشد.

هوتن شکیبا در یک خانواده‌ای کرد تبار به دنیا آمده است و تنها یک برادر به نام هومن دارد که در عرصه تقاشی متبحر است. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود. پدر هوتن شکیبا با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت بسیاری داشت اما با دیدن استعداد و علاقه‌اش به این حرفه، دست از مخالفت کشید و به او توصیه کرد که به دنبال علاقه خود برود.

در ادامه می‌توانید تصویر هوتن شکیبا در کنار مادرش را ببینید:

عکس هوتن شکیبا از مادرش

تصویری از هوتن شکیبا و مادرش
عکس هوتن شکیبا از مادرش

هوتن شکیبا متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها (۱۳۹۵–۱۳۹۸) به شهرت رسید و مدتی بعد برای به تصویر کشیدن عبدالحمید ریگی در شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

هوتن شکیبا به همراه الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر هر دو با هم برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد جایزه گرفتند، در حالی که قبل از آن‌ها محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی هر دو برای بازی در فیلم قرمز این جوایز را دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *