ببینید: عکس های زیرخاکی از همسر داریوش فرهنگ +[ ارتباط دختر داریوش فرهنگ با امیر تتلو]

تصویری با عنوان عکس های زیرخاکی از همسر داریوش فرهنگ در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام درحال چرخیدن است و بازتاب گسترده ای داشته است.

به تازگی تصاویری از همسر اول داریوش فرهنگ منتشر شده است که خیلی قدیمی هستند. در ادامه مطلب با خبر عکس قدیمی همسر اول داریوش فرهنگ همراه ما بمانید.

عکس های زیرخاکی از همسر داریوش فرهنگ

  • اولین عکس همسر داریوش فرهنگ

به گزارش منابع خبری:

عکس هایی از همسر اول داریوش ارجمند منتشر شده استو این عکس ها خیلی قدیمی و به قول معروف زیرخاکی هستند. در ادامه می‌توانید عکس زیرخاکی همسر اول داریوش فرهنگ را مشاهده کنید:

عکس های زیرخاکی از همسر داریوش فرهنگ
عکس های زیرخاکی از همسر داریوش فرهنگ

ببینید: ارتباط دختر داریوش فرهنگ با امیر تتلو + [جزییات]

گویا آقای بازیگر بعد از جدایی از فرزندش خبر ندارد. افشاگری داریوش فرهنگ از ازدواج ناموفق و دخترش چند وقت قبل بازتاب گسترده‌ای داشت. داریوش فرهنگ با سوسن تسلیمی بازیگر نام آشنا در همان سال‌های اولیه در گروه تئاتر آشنا شدند و ازدواج کردند و صاحب دختری بنام توکا نیز شدند.

شایعه ارتباط دختر داریوش فرهنگ با امیر تتلو
شایعه ارتباط دختر داریوش فرهنگ و امیر تتلو

داریوش فرهنگ متولد 6 آذر 1326 در آبادان کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. داریوش فرهنگ در سال 1352 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران فارغ‌ التحصیل شد. سوسن تسلیمی متولد 18 بهمن 1328 در رشت، بازیگر و کارگردان است.

سوسن تسلیمی فارغ التحصیل لیسانس رتشه تئاتز از دانشگاه تهران در سال 1352 می‌باشد که وقتی 36 ساله بود پس از یک زندگی ناموفق زناشویی به سوئد مهاجرت کرد. سوسن تسلیمی سال های آخر حضور در ایران بدلیل وضعیت بد اقتصادی در کارهای هنری ، مشکلات شدید مالی گریبان گیر خودش و داریوش فرهنگ شده بود.

رسانه‌ها با منتشر کردن عکسی گریم شده از دختر داریوش فرهنگ و با تیترهایی چون دختر داریوش فرهنگ و تتلو به ارتباط بین این دو نفر پرداخته‌اند. اما باید بدانید که تتلو و دختر داریوش فرهنگ هیچ‌گونه ارتباطی باهم ندارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *