استایل جذاب پوریا پورسرخ کولاک کرد! +[پدر شدن آقای بازیگر]

عکسی با عنوان استایل جذاب پوریا پورسرخ در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام وایرال شده است که با واکنش کاربران مجازی همراه بود.

پوریا پورسرخ بازیگر خوش اخلاق ایرانی عکسی از استایل و تیپ جدید خود منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید پوریا پورسرخ همراه ما بمانید.

استایل جذاب پوریا پورسرخ

  • عکس جدید پوریا پورسرخ

به گزارش منابع خبری:

عکسی از پوریا پورسرخ با الیکا عبدالرزاقی و همچنین آقای امین زندگانی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس پوریا پورسرخ را مشاهده کنید:

استایل جذاب پوریا پورسرخ
استایل جذاب پوریا پورسرخ

خبر پدر شدن پوریا پورسرخ

اولین تصویر منتشر شده با فرزندش 

این روزها خبری مبنی بر پدر شدن پوریا پورسرخ در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. این خبر از کجا سرچشمه گرفته است. با ما همراه باشید. پوریا پورسرخ بازیگر توانمند ایرانی که مدتی است از ازدواجش رونمایی کرده است و در فضای مجازی دست به دست می‌شود این بار با خبر پدر شدنش سر و صدا به پا کرده است.

پوریا پورسرخ پدر شد
پوریا پورسرخ پدر شد

پوریا پورسرخ زاده تهران و فرزند اول خانواده است. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد. مادرش معلم زبان انگلیسی و پدرش بازنشسته شرکت نفت می‌باشد. پدر شدن پورسرخ که در فضای مجازی دست به دست می‌شود از این عکس شروع شده است. عکس بالا اولین تصویری است که از پوریا پورسرخ منتشر شده که فرزندی را در آغوش گرفته است. این عکس سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *