عکس جدید نیکی کریمی در تولد ژاله علو +[عکس منتشر شده از خانواده چشم رنگی نیکی کریمی]

به تازگی عکس جدید نیکی کریمی در تولد ژاله علو در فضای فجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را درپی داشته است.

اخیرا عکسی از نیکی کریمی بازیگر خوب ایرانی که در سریال گیلدخت بازی کرده است، منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید نیکی کریمی همراه ما بمانید.

عکس جدید نیکی کریمی در تولد ژاله علو

اضافه وزن نیکی کریمی

به گزارش منابع خبری:

نیکی کریمی به تازگی در تولد ژاله علو  حضور پیدا کرده است و عکسی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید عکس نیکی کریمی در تولد ژاله علو را مشاهده کنید:

عکس جدید نیکی کریمی در تولد ژاله علو
عکس جدید نیکی کریمی در تولد ژاله علو

بیشتر بخوانید:

جدید ترین عکس نیکی کریمی شوکه تان می‌کند! +[عکسی از نیکی کریمی در کنار خواننده معروف]

محمد رضا فروتن و نیکی کریمی در بزرگداشت کیومرث پوراحمد [+عکس]

عکس منتشر شده از خانواده چشم رنگی نیکی کریمی

به تازگی تصویر خانواده چشم رنگی نیکی کریمی در فضای مجازی توجه زیادی را جلب کرده است. در ادامه این مطلب می‌توانید عکس خواهر برادر نیکی کریمی را مشاهده کنید.

عکس منتشر شده از خانواده چشم رنگی نیکی کریمی
خانواده چشم رنگی نیکی کریمی

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان مطرح ایرانی است. نیکی کریمی را می توان به عنوان مطرح ترین بازیگر زن ایرانی در جهان دانست. خانواده نیکی کریمی در خارج از کشور زندگی می‌کنند و خانم کریمی هم در رفت و آمد می‌باشند. عکسی از برادر و خواهر نیکی کریمی منتشر شده است که مورد توجه مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است.

عکس خانواده نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ماه ۱۳۵۰، تهران هنرپیشه، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است. نیکی کریمی تا به حال در چند جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته است. او صالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می‌کنند.

او بازیگری را از زمان مدرسه با حضور در گروه‌های تئاتری شروع کرد تا اینکه سال 1368 وقتی 18 ساله بود با فیلم سینمایی «وسوسه» جلوی دوربین رفت. با دومین تجربه حرفه ای اش در فیلم سینمایی «عروس» سال 1369 با ابوالفضل پورعرب بعنوان اولین ستارگان سینمای پس از انقلاب به اوج شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس جدید نیکی کریمی در تولد ژاله علو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *