ببینید : تصویری جدید از یوسف تیموری در دبی +[استوری جدید یوسف تیموری با پدر و مادرش]

امروز تصویری جدید از یوسف تیموری در دبی در رسانه های مجازی فارسی منتشرش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر داشته است.

به تازگی عکسی جنجالی از یوسف تیوری در دبی در فضای مجازی منتشرش شده که خبر از مهاجرت او به امارات را میدهد. اما برخی از کابران این مضوع را شایعه می‌دانند.

تصویری جدید از یوسف تیموری در دبی

تصویری از تفریح یوسف تیموری در دبی

یوسف تیموری امروز تصویری از خود در دبی منتشر کرده که گویا او برای تفریح و مسافغرت به امارات سفر کرده نه برای مهاجرت. یوسف تیموری پس از مدتی فاصله از بازیگری، با قدرت بیشتر به این عرصه بازگشت و حضورش در رئالیتی شو “جوکر” را میتوان نقطه اوج این بازگشت دانست. یوسف تیموری در سریال اسپینجر که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شده است نیز ایفای نقش داشته است. همسر یوسف تیموری در 13 فروردین 1401 درگذشت.

در ادامه می‌توانید عکسی جنجالی از یوسف تیوری در دبی را ببینید:

تصویری جدید از یوسف تیموری در دبی
تصویری از تفریح یوسف تیموری در دبی

استوری جدید یوسف تیموری با پدر و مادرش

عکس یوسف تیموری با خانواده اش

به گزارش منابع خبری:

یوسف تیموری بازیگر جوان ایرانی عکس پدر و مادرش را در اینستاگرام آپلود کرده است. شباهت عجیب او به پدرش باعث تعجب کاربران شده است. در ادامه می‌توانید عکس پدر و مادر یوسف تیموری را مشاهده کنید:

استوری جدید یوسف تیموری با پدر و مادرش
استوری جدید یوسف تیموری با پدر و مادرش

شوخی یوسف تیموری در استخر [+فیلم]

شوخی یوسف تیموری در استخر! آزار یوسف تمومی ندارد و همچنان در هر جایی از جمله استخر هر کسی را اذیت می‌کند. شوخی زیاد از حَد یوسف تیموری در استخر اینبار باعث شده تا در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای را از سوی یوسف تیموری داشته باشیم. در ادامه توجه شما را به یوسف تیموری و شوخی هایش در استخر جلب می‌کنیم:

یوسف تیموری واقف (زادهٔ ۶ دی ۱۳۵۸) بازیگر و مجری ایرانی است. او حرفهٔ بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی کمدی مانند سیب خنده، مجید دلبندم و زیر آسمان شهر به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنوارهٔ جام جم شده‌است.

بیشتر بخوانید :

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری جدید از یوسف تیموری در دبی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *