ببینید: اضافه وزن بهنوش بختیاری هوادارانش را شوکه کرد! +[رانندگی بهنوش بختیاری با ماشین لاکچری]

اضافه وزن بهنوش بختیاری ؛ بهنوش بختیاری بازیگر شناخته شده ایرانی است. خانم بختیاری عکس هایی از خود منتشر کرد کا بهعث تعجب هوادارانش شد.

تصاوری از بهنوش بختیاری منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازیگر بیش از اندازه دچار اضافه وزن شده است! در ادامه مطلب با خبر اضافه وزن شدید بهنوش بختیاری همراه ما بمانید.

اضافه وزن بهنوش بختیاری

  • چاقی بهنوش بختیاری

به گزارش منابع خبری:

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ‌تر از او هستند.

عکس هایی از بهنوش بختیاری در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که توجه بسیاری از هوادارانش را جلب کرد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس بهنوش بختیاری را مشاهده کنید:

اضافه وزن بهنوش بختیاری
اضافه وزن بهنوش بختیاری

رانندگی بهنوش بختیاری با ماشین فوق لاکچری اش

اخیرا ویدیویی از بهنوش بختیاری هنگام رانندگی با ماشین باکلاسش در رسانه‌های مجازی فارسی در حال دست به دست شدن می‌باشد که حواشی زیادی را برای این بازیگر محبوب و مشهور ایرانی ایجاد کرده است. گویا ماشین لاکچری بهنوش بختیاری که به تازگی از آن ویدیویی در شبکه‌های مجازی پخش شده بسیار گران قیمت می باشد. در ادامه فیلمی از رانندگی بهنوش بختیاری در ماشین لاکچری اش خواهید دید.

رانندگی و فخر فروشی بهنوش بختیاری با ماشین لاکچری

بهنوش بختیاری چندسال پیش با حضور در برنامه ماه عسل حرف های عجیبی زد. بهنوش بختیاری پس از چندی گفته های خود را انکار کرد. بهنوش بختیاری ابراز پشیمانی کرد و گفت:

“من بهنوش بختیاری دچار جو زدگی از حضور در آن برنامه شدم. بهنوش بختیاری در فیلم (من) بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت.”

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است او سفیر حمایت از بیماران HIV، ترنس، محیط زیست و حامی صلح می باشد.

ویدیویی از بهنوش بختیاری هنگام رانندگی با ماشین باکلاسش

در ادامه می‌توانید فیلمی از رانندگی بهنوش بختیاری در ماشین لاکچری اش را ببینید:

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند. محمدرضا آریان از نویسنده و کارگردانهای کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی ندارد. او در آثاری همچون سریالهای ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شده و جایزه خود را در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی دریافت کرد. او در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *