ببینید: تصویری از غذای عجیب سحر قریشی در امارات! +[استایل سحر قریشی با کلاه عربی]

غذای عجیب سحر قریشی ؛ سحر قریشی اکنون ساکن امارات است. به تازگی استوری جدیدی منتشر کرد و تصاویری از غذای عجیب خود را به اشتراک گذاشت.

تصویری از غذای عجیب و غریب سحر قریشی که اکنون در دبی زندگی می‌کند منتشر شده است و باعث تعجب کاربرای فضای مجازی شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس غذای عجیب سحر قریشی همراه ما بمانید.

غذای عجیب سحر قریشی

  • استوری جدید سحر قریشی

به گزارش منابع خبری:

سحر قریشی از همان ابتدای بازیگری خود به شهرت فراوان دست پیدا کرد. او اکنون ساکن دبی است و امروز در یک استوری غذای روزانه خود را منتشر کرد. در ادامه می‌توانید استوری سحر قریشی در امارات را مشاهده کنید:

غذای عجیب سحر قریشی
غذای عجیب سحر قریشی

استایل جدید سحر قریشی با کلاه عربی در دبی

سحر قریشی در دبی

در سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی می‌داد. در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را دوستانه اعلام کردند.

استایل جدید سحر قریشی با کلاه عربی در دبی
استایل جدید سحر قریشی با کلاه عربی در دبی

سحر قریشی یکی از بازیگران سایق ایران است که حواشی زیادی دارد و اخیراً عکسی از استایل جدید سحر قریشی با کلاه عربی در دبی منتشر شد. اخیراً خبری تحت عنوان استایل عربی سحر قریشی منتشر شد که تیپ جنجالی سحر قریشی در دبی را نشان می‌دهد. در حال حاضر سحر قریشی در دبی به سر می‌برد و همواره عکس و فیلم‌های زیادی از خود منتشر می‌کند.

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند منقلب می‌شود. او پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود. این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد.

افرادی مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها دانست.

تیپ جنجالی سحر قریشی در دبی

در ادامه می‌توانید استایل عربی سحر قریشی را ببینید:

استایل جدید سحر قریشی با کلاه عربی در دبی
استایل جدید سحر قریشی با کلاه عربی در دبی

در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی منتشر شد که در آن سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید:

لباسم را با او سِت کرده‌ام.

پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید:

برو خانم

قریشی به دوستانش می‌گوید: همین مونده بود این به من بگه برو….

پخش این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌هایی را در پی داشت و کاربران و مسئولان مختلف به آن پرداختند. مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق گفت:

درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود.

سام درخشانی با انتشار متنی در حساب کاربری اینستاگرامش با انتقاد از این حرکت قریشی، او را از هنربندانی نامید که با زد و بند در سینمای ایران مطرح شده‌اند. وی نوشت:

داستان از اونجایی شروع می‌شه که آدمای هنربند که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون می‌داره… نصف فحش‌هایی که جامعهٔ هنری می‌خوره از سر ندونم‌کاری امثال شماست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *