بیوگرافی مهران رجبی و همسرش + عکس لو رفته از همسر اولش افسانه کیا

عکس همسر اول مهران رجبی را در ادامه ببینید. همسر مهران رجبی افسانه کیا کیست؟ متن کامل این خبر و بیوگرافی مهران رجبی و همسرش را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی مهران رجبی و همسرش

مهران رجبی و همسرش سه فرزند به نام های زهرا، سارا و علیرضا دارند که دخترشان زهرا ازدواج کرده است. رجبی به طور کاملا اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد. استعداد مهران رجبی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دوران دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت. عکس همسر اول مهران رجبی را در ادامه ببینید.

همسر مهران رجبی افسانه کیا

افسانه کیا همسر مهران رجبی کارمند آموزش و پرورش بوده است. رجبی راجع به همسرش می‌گوید:

سال ۱۳۶۹ زمانی که معلم بودم با همسرم که کارمند آموزش و پرورش بود و رفت و آمد کاری داشتم آشنا شدم و در فرصتی مناسب برای پیشنهاد ازدواج اقدام کردم. حالا ثمره این زندگی دو دختر بنام «زهرا» و «سارا» و یک پسر بنام «علیرضا» است.

عکس همسر اول مهران رجبی

عکس همسر اول مهران رجبی
عکس همسر اول مهران رجبی

تعریف خاطره مهران رجبی از سهراب محمدی خواننده معروف کرمانجی

صحبت آقای مجری از سهراب محمدی خواننده کرمانجی

مهران رجبی خاطره ای از سهراب محمدی تعریف کرد. این ویدیو در رسانه با واکنش مردم همراه بود. صحبت مهران رجبی درمورد خواننده محلی بسیار بازتاب داشت. در پی انتشار فیلم خاطره بازی مهران رجبی کاربران برای این صحبت‌ها کنجکاو شدند.

خاطره مهران رجبی از سهراب محمدی

مهران رجبی مجری با انتشار ویدئویی نسبت به حاشیه‌های اخیر ایجاد شده در مورد پخش صدای سهراب محمدی هنرمند موسیقی کشورمان از مردم خراسان شمالی و مردم ایران عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا، در پی بروز این حواشی، مهران رجبی دقایقی پیش با انتشار ویدیویی گفت:

در یکی از قسمت های برنامه «خودمونی» خواستیم یادی از استاد بلامنازغ موسیقی کشورمان مرحوم سهراب محمدی کنیم. ظاهرا این یادآوری برای برخی دوستان ما دلخوری ایجاد کرده، اگر چنین است از طرف خودم و همه ی عوامل «خودمونی» عذرخواهی می‌کنیم و انشالله که رفاقت ما برقرار باشد تا «خودمونی های» دیگر.

سعید آقاخانی بازیگر، «نون خ» هم که در آن به فرهنگ و موسیقی مردم کرد ایران زمین اشاره کرده است، در واکنش به حواشی برنامه خودمونی نوشته بود:

این برنامه کارشناس ندارد؟ ناظر کیفی ندارد؟ چطور به خودتان اجازه دادید صدای اسطوره کرد کرمانج رو به تمسخر بگیرید؟

ویدیو خاطره تعریف کردن مجری خودمونی از خواننده کرمانجی

در زیر ویدیو خاطره بازی مهران رجبی را می‌بینید:


مهران رجبی متولد 12 دی 1340 در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که ابتدا معلم بود تا اینکه وارد تلویزیون شد و حالا یک بازیگر طنز محبوب است.

اولین کار سینمایی او در سال 1378 با فیلم سینمایی « کودک و سرباز» بود که برای بازی در آن کاندیدای دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فیلم فجر شد. مهران رجی طی مصاحبه‌ای در مورد بینی اش گفت:

بینی من، برایم تبدیل به یک برند شده است و من را با این بینی می شناسند به همین خاطر هیچ وقت نیازی ندیدم آنرا عمل کنم البته از شما چه پنهان یکبار تصمیم گرفته بودم دماغم را عمل کنم اما متوجه شدم بینی ام حجیم است و هزینه آن خیلی بالا می رود که در نتیجه صرف نظر کردم

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به عکس همسر اول مهران رجبی چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *