افشاگری مستانه مهاجر درباره جدایی اش از پژمان بازغی و ادامه رابطه شان

به تازگی ویدیویی از واکنش مستانه مهاجر به جدایی اش از پژمان بازغی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از حرف های ناگفتنی مستانه مهاجر درباره جدایی اش از پژمان بازغی در رسانه ها منتشر شد که بحث داغی را در بین کابران فضای مجازی ایجاد کرد. اظهارات مستانه مهاجر درباره طلاقش با پژمان بازغی بازخورد بسیاری را از سوی مخاطبین داشته و علاوه بر آن او در این ویدیو درباره سختی های خود سخنانی را گفته است.

علی ضیا مجری مطرح تلویزیون، پس از یک سال و نیم غیبت با یک پادکست به نام “با ضیا” به عرصه اجرا و برنامه‌سازی بازگشت.

واکنش مستانه مهاجر به جدایی اش از پژمان بازغی

در ادامه می‌توانید ویدیویی در رابطه با دلایل جنجالی مستانه مهاجر در مورد جدایی اش از پژمان بازغی را ببینید:


مستانه مهاجر، تدوینگر، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای ایران در گفتگو با علی ضیا درباره جدایی اش از پژمان بازغی اظهاراتی داشت. در بخشی از این گفتگو، مهاجر به این صورت بیان کرد:

“ما حرمت همدیگر را نگه می‌داریم، او پدر بچه‌ام، نفس است. اصلاً شبیه آدم‌هایی که طلاق گرفته‌اند و نمی‌خواهند ریخت همدیگر را ببینند، نیستیم. گاهی به پژمان می‌گویم که من تو را بیشتر از قبل می‌بینم.”

بیوگرافی مستانه مهاجر

واکنش مستانه مهاجر به جدایی اش از پژمان بازغی
مستانه مهاجر پژمان بازغی

مستانه مهاجر، متولد 15 اردیبهشت سال 1353 در شهر تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره تهران است. او در زمینه تدوین، میکس و امور فنی صدا فعالیت‌های زیادی داشته است.

در سال 1386، مستانه مهاجر با پژمان بازغی، یکی از بازیگران و مجریان برجسته کشورمان، ازدواج کرد. این ازدواج حاصل آن، دختری به نام نفس است که در سال 1387 به دنیا آمد. مهاجر بیشتر در زمینه تدوین فیلم‌های مستند فعالیت می‌کند، اما نیز تعدادی فیلم سینمایی از کارگردانان مختلف ایرانی را نیز تدوین کرده است.

حواشی و شایعات مستانه مهاجر

مستانه مهاجر پژمان بازغی
مستانه مهاجر پژمان بازغی

مستانه مهاجر، متولد 15 اردیبهشت سال 1353 در شهر تهران است. در سال 1384، در سن 31 سالگی، با پژمان بازغی، بازیگر و مجری مطرح ایرانی، ازدواج کردند. آنها دختری به نام نفس را به دنیا آوردند.

خانم مهاجر در مصاحبه ای اعلام کرده که ابتلای به بیماری سرطان رحم داشته و در حال درمان است، این نشان می‌دهد که او با این بیماری مواجه شده و تحت مراقبت و درمان پزشکی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص واکنش مستانه مهاجر به جدایی اش از پژمان بازغی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *