عکس: استوری جالب بازیگر ساحل در پوست شیر

سریال پوست شیر یکی از پربیننده‌ترین آثار اخیر ایرانی است که به تازگی استوری جالب بازیگر ساحل در پوست شیر از پشت صحنه این سریال منتشر شد.

استوری پردیس احمدیه و انتشار عکس جالب از پشت صحنه پوست شیر یکی از اخبار مورد توجه برای طرفداران این سریال است. عکس منتشر شده از بازیگر ساحل در پشت صحنه سریال پوست شیر ماجرای جالبی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پردیس احمدیه زاده ۸ تیر ۱۳۷۱ بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای بازی در لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در تومان (۱۴۰۰) برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشن حافظ شد.

استوری جالب بازیگر ساحل در پوست شیر

استوری جالب بازیگر ساحل در پوست شیر
عکس جالب از پشت صحنه پوست شیر

پردیس احمدیه ۸ تیر سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. در سال ۱۳۸۶ توسط حمید نعمت‌الله برای بازی در فیلم مقلد شیطان به افشین صادقی معرفی شد. او فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی ساز ایرانی است. وی در شهریور سال ۱۳۹۸ به جمع بازیگران فیلم لا مینور به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست.

در ادامه می‌توانید استوری پردیس احمدیه را ببینید:

استوری جالب بازیگر ساحل در پوست شیر
بازیگر ساحل در پشت صحنه سریال پوست شیر

عکس جالب از پشت صحنه پوست شیر

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند. این مجموعه نقدهای عموماً مثبتی از طرف منتقدان و مخاطبان دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *