آیا شایعه جدایی متین ستوده و همسرش علی زندی حقیقت دارد؟

به تازگی شایعه جدایی متین ستوده و همسرش علی زندی جنجال به پا کرده است. در ادامه به پشت پرده جدایی متین ستوده و همسرش می‌پردازیم.

متین ستوده و همسرش علی زندی (بازیگر ‌و رستوران‌دار) همدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند که این موضوع شایعه طلاقشان را قوت بخشید. در ادامه مطلب ماجرای طلاق متین ستوده و همسرش به جزئیات طلاق متین ستوده از همسرش علی زندی می‌پردازیم.

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

شایعه جدایی متین ستوده و همسرش علی زندی

شایعه جدایی متین ستوده و همسرش علی زندی
متین ستوده و همسرش

متین ستوده ‌و علی زندی در خرداد سال 1400 خبر ازدواج خود را اعلام کردند و به نظر می‌رسد این زوج در حال حاضر جدا شده‌اند. خانم ستوده 38 ساله است و همسرش 43 سال دارد. از سریال‌های معروفی که متین ستوده در آن‌ها ایفای نقش کرده است میتوان به زمانه، سر دلبران، فوق‌لیسانسه‌ها و لیسانسه ها اشاره کرد.

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست. دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او.

ماجرای طلاق متین ستوده و همسرش

پس از آن‌ که متین ستوده بازیگر جوان تلویزیون و سینما و همسرش علی زندی (بازیگر ‌و رستوران‌دار) عکس‌های مشترک و عکس ازدواج‌شان را از پیج‌های خود پاک کرده و سپس یکدیگر را آنفالو کردند به نظر می‌رسد شایعه‌ی جدایی این زوج قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *