فوری : حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردن

به تازگی خبری در مورد حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردن در رسانه های مجازی پخش شده که گویا قرار است در تورنمنت چهار جانبه کشور اردن شرکت کند.

اخیرا حضور تیم ملی فوتبال کشور ایران در مسابقات کافا به صورت رسمی اعلام شد که آغاز این مسابقات از اول مهر ماه میباشد. گویا حضور تیم فوتبال ایران در تورنمنت کافا قطعی است و در این چالش چهار جانبه شزکت خواهد کرد.

شرکت کردن تیم ملی فوتبال ایران در تورنومنت اردن بین کشور های خاورمیانه‌ای انجام می‌شود که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردن

حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردن
حضور تیم ملی فوتبال کشور ایران در مسابقات کافا

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران به منظور شرکت در مسابقات کافا، خرداد ماه در این تورنمنت حضور خواهد داشت. بر این اساس زمان این مسابقات از 22 تا 30 خرداد خواهد بود اما اخبار تکمیلی و کشور میزبان متعاقبا اعلام خواهد شد.

این در شرایطی است که مهدی تاج 2 شب قبل و پس از برگزاری اولین بازی دوستانه تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان اعلام کرد قرقیزستان میزبان تورنمنت کافا 2023 خواهد بود.

حضور تیم فوتبال ایران در تورنمنت کافا

حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردن
شرکت کردن تیم ملی فوتبال ایران در تورنومنت اردن

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، قرار است شاگردان امیر قلعه‌نویی در تورنمنت چهار جانبه اردن که با حضور تیم‌های ایران، قطر، اردن و عراق برگزار می‌شود، شرکت کنند. گویا این تورنمنت مهرماه سال جاری در امان اردن برگزار خواهد شد.

AFC منتظر درخشش شاگردان قلعه نویی در جام ملت‌های آسیا است کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پوستری به تمجید از آمار اخیر تیم ملی ایران قبل از جام ملت های آسیا پرداخت. به گزارش طرفداری، قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 قطر 11 اردیبشهت برگزار می شود تا قرعه شاگردان قلعه نویی مشخص شود.

در همین رابطه سایت «کنفدراسیون فوتبال آسیا» با انتشار پوستری از تیم ملی کشورمان به آمادگی شاگردان قلعه نویی پرداخت و نوشت: تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا اخیرا در 8 بازی 6 برد کسب کرده و 34 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *