تیپ عجیب متین ستوده در فیلم جدیدش [+عکس]

به تازگی، تصویری جدید از تیپ عجیب متین ستوده در فیلم جدیدش به انتشار رسیده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را به همراه داشت.

اخیراً تصویری از استایل جدید متین ستوده تتحت عنوان گریم عجیب از متین ستوده در فضای مجازی به انتشار رسیده که گریم فیلم جدید متین ستوده را به نمایش می‌گذارد.

تیپ عجیب متین ستوده در فیلم جدیدش

در عکسی جدید از متین ستوده، بازیگر سینما و تلویزیون با تیپ و ترکیبی خاص منتشر شده است، حواشی زیادی را برای این بازیگر به همراه داشت. در این تصویر متین ستوده با تیپ و آرایشی تمام قجری دیده می‌شود که او را بسیار متفاوت کرده است.

به گزارشی که از سمت جام جم رسیده است، متین ستوده درباره بازی در سریال یادآوری گفت:

شیوا از یک خانواده مرفه است اما نه یک مرفه بی‌درد. او رنج فراوانی را تحمل کرده است. شیوا ترجیح می‌داد مرفه نباشد اما چیزهایی را که از دست داده هیچ گاه از دست نمی‌داد.

او بیشتر از سن و سالش اتفاقات بد زندگی را تجربه کرده و با واقعیت‌های تلخ آن روبه‌رو شده؛ بنابراین خودساخته است و این خودساختگی را هم زندگی و سرنوشت برای او رقم زده، به عبارتی چاره‌ای جز این نداشته است.

او ادامه داد:

تمام این مسائل باعث شده تا شیوا به دختری تبدیل شود که بتواند به‌تنهایی روی پای خود بایستد. در نهایت بدترین و تلخ‌ترین اتفاق برای او رخ می‌دهد و آن هم از دست دادن خواهرش است.

در ادامه می‌توانید تصویر گریم فیلم جدید متین ستوده را ببینید:

تیپ عجیب متین ستوده در فیلم جدیدش
استایل جدید متین ستوده

گریم عجیب از متین ستوده

متین السادات ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. متین السادات ستوده، با نام هنری متین ستوده ،۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در خرم آباد متولد شد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی سپری نمود.

متین ستوده ، در مهر ۱۳۹۸ و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌باز» با واکنش برخی رسانه‌ها مواجه شد، به دادسرای ارشاد احضار شد.[۲] او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *