واکنش تند رائفی پور به توهین علی کریمی [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی از واکنش تند رائفی پور به توهین علی کریمی به خودش منتشر شده که حواشی زیادی را درون خودش به همراه داشته است.

به تازگی، ویدیو ناراحتی رائفی پور از علی کریمی در فضای مجازی منتشر شده که توهین علی کریمی و واکنش رائفی پور و ناراحت شدن رائفی پور برای توهین کردن علی کریمی را با خودش به همراه داشته است.

این ویدئو، که اخیراً در فضای مجازی بازتاب‌های گسترده‌ای را کسب کرده، مصاحبه‌ای از رائفی پور را نشان می‌دهد که در طی آن مصاحله، از ناراحتی خودش از علی کریمی را بیان می‌کند.

واکنش تند رائفی پور به توهین علی کریمی

واکنش تند رائفی پور به توهین علی کریمی
توهین علی کریمی و واکنش رائفی پور

فیلم منتشر شده از واکنش علی اکبر رائفی پور به توهین زشت علی کریمی و ابراز ناراحتی این سخنران مذهبی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، علی اکبر رائفی پور، نظریه پرداز و سخنران مذهبی در صحبت‌هایی توهین زشت علی کریمی را دنباله روی از سعودی‌ها عنوان کرد و گفت:

صیغه‌زاده، توهینی است که سعودی‌ها به ایرانیان می‌کنند. و اینکه بیاید از این توهین سعودی‌ها استفاده کنی و استوری بری، ناراحت کننده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو ناراحتی رائفی پور از علی کریمی را ببینید:

ناراحت شدن رائفی پور برای توهین کردن علی کریمی

علی‌اکبر رائفی‌پور متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ مدرس ایرانی و نظریه‌پرداز توطئه است که به دلیل سخنرانی‌های جنجالی خود در دانشگاه‌ها دربارهٔ دین‌ها و فرقه‌گرایی، آخرالزمان، مهدویت، شیطان‌پرستی، فراماسونری و توطئه پرآوازه است.

وی خود را حامی منجی آخرالزمان، دین‌ها و فرقه، صهیونیسم و پژوهشگر رسانه و کادر دانشگاهی معرفی می‌کند. وی بنیان‌گذار مؤسسه مصاف است که مخفف «مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری» است. به ادعای خودش دارای مدرک کارشناسی حسابداری است. در برخی رسانه‌های داخلی گاهی از وی در جایگاه پژوهشگر نیز یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *